3

6 1 0
                                    

Veci ktoré ľúbime.
Kvety,stromy,rastliny. Príroda
Rodina. Priatelia. Ľudia.
Jar,leto, jeseň,zima.
Všetko načo si spomeniete ľúbite. Aj keď si myslíte že to nenávidíte. Všetko svojim spôsobom ľúbite.

Aj ona ľúbila. Všetko, všetkých.

Aj teraz chcela ľúbiť. Ale nemohla. Jej lásku potláčala bolesť, prázdnota.

Chcela skončiť. Zo všetkým. Chcela zomrieť.

Ale vedela že keby sa každý vzdal na svete by už nezostal nik. Takto sa problémy neriešia.

Sadla si pred zrkadlo a plakala. Chcela vidieť slzy. Aby sa jej uľavilo.

Po plači sa cítila dobre. Aspoň na chvíľu dobre. A usmiala sa.

ÚSMEV.

A zrazu ako keby sa jej v jej vnútri z oceľovej gule odštiepil kúsok ktorý zmizol a guľa sa odľahčila.

Mala pocit že jej telo je ľahšie ako vzduch. Že všetko je krásne.
Že SVET je KRÁSNY.
Že ŽIVOT JE KRÁSNY.
Že ešte pekné veci prídu.

Síce to bol zlomok sekundy ale ......
Ale bola šťastná. V ten moment ,v tú sekundu.

Aj keď po chvíli znova prišla realita. Bola o čosi krajšia.

V tej chvíli sa niektoré boľavé spomienky premenili.

Smiala sa a plakala. Potom plakala a plakala a plakala a spomínala

Plakala,plakala, plakala a plač sa premenil na smiech.
Smiala sa tak nádherne. Tak ako kedysi. Smiala sa na spomienkach, na chvíľach šťastia, smútku, nádeje, lásky,strachu......a všetkého ostatného. Smiala sa na plné hrdlo. Ako keď niekomu poviete vážne dobrý vtip ktorý ešte nepočul. Alebo keď sa len tak jašíte. Alebo keď spomínate......

Smiala sa až ju bolelo brucho. Ľahla si na posteľ a zrak upierala do stropu.

" Ďakujem" ticho zašepkala a zatvorila oči.

Na perách mala úsmev mladého, nádherného, bezstarostného dievčatá v jej veku. Tak ako to má byť.

Na lícach sú síce slzy a na srdci jazvy. Ale aspoň na chvíľu ich zotrela handrička nádeje.

Skrútila sa do kblka a znova sa srdcervúce rozplakala.

______________________________________

Ďakujem že ste si prečítali túto časť a dúfam že sa vám páči. Verím že možno sa zamyslíte nad tým aký sme šťastní. Že sme tu, že žijeme.

"Príliš rada som a žijem " z pesničky ktorá má vždy povzbudí a pomáha mi v ťažkých chvíľach ísť ďalej.
( Aspoň pre mňa )

Dievča so spomienkamiWhere stories live. Discover now