Hanna

219 7 2
                                    

Cobor spre mama cand aud un ciocanit in usa.. Tata se da incet in spate sa vina langa mine, iar mama deschide incet usa.. Era o femeie cu parul pana la umeri si brunet.. Mi.se parea cam cunoscuta.. Tata cum a vazut.o, m.a luat de mana si ma tragea dupa el grabit pana sus.. M.a dus intr.o incapere mare unde era doar o biblioteca obisnuita.. Defapt nu era.. Tata s.a uitat cu atentie la carti si a tras de o carte.. Dintr.o data observ cum biblioteca se misca si in spatele acesteia era o usa.. A deschis.o si am intrat inauntru..

- Asazate..mi.a spus tata

- O..K... Dar, ce se intampla, tata?!

-Esti suficient de mare si o sa.ti povestesc..

Tata mi.a spus ca aceasta femeie ne vrea raul, mai ales MIE si ca nu o sa ne lase in pace pana nu ne vede morti, dar mai ales pe MINE!!

- Dar, ce are cu mine?! Nici macar nu o cun..spun cand am fost intrerupta de un sunet..

ERA UN PISTOL!!

-Tata, ce s.a auzit asa?!

Tata nu mi.a raspuns, doar a deschis repede usa si se indrepta spre scari.. Jos, era o femie plina de sange, care cred ca a fost impuscata.. Dar, seamana foarte bine cu... MAMA!!!

- Te rog sa nu fie mama!!am urlat cat de tare am putut..

M.am apropriat si se pare ca era chiar ea.. Am inceput sa plang in hohote impreuna cu tata.. L.am luat in barte tinandu.l strans in timp ce plangeam.. Nu mi se poate intampla asa ceva mie?!

HannaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum