Aici este foarte ciudat.. Stam intr.o camera unde suntem filmate mereu si cu un geam dupa care sta acea femeie bruneta...
-Domnisoara Lincrey, ce mai trebuie sa facem??
- Asteptati si o sa vedeti!! a raspuns ea mai malefic
La noi in "celula" a aprut o femeie roscata..
-Hey, fetelor!! Eu sunt Mrs.Morly.. Voi??
-Nu te intereseaza!!! ii spun foarte furioasa..
-O..k..imi raspunde Mrs.Morly..Am aflat despre mama ta..
-Bravo!!! Acum lasa.ne!!!!ii spun foarte furioasa
- Am venit ca sa va mai inveselesc si sa va ajut.. Daca tu esti furioasa nu pot face asta..
- Pai.. Nu o face!!!!
-Stiu ca ti.e greu.. imi spune ea cand deodata sar la ea in brate si o imbratisez si niste lacrimi imi curg pe obtaz..
-Ce face?? se aude din partea cealalta a geamului..
-Duceti acolo, ajutoare, acum!!!!!ii aud vocea furioasa a doamnei Lincrey..
In timp ce veneau ajutoare ma gandeam la un plan sa evadam.. Si mi.a venit unul in minte..Cand s.a deschis usa, i.am intors capul pana a trosnit puternic al doamnei Morly care cred ca e moarta si am luat.o pe Sarah si am fugit.. Am luat.o printr.un mic tunel pana am ajuns sus.. Nu stiu exact unde eram, deoarece erau numai pietre peste tot.. Am alergat foarte mult..
Am ajuns intr.o padure unde era o familie cu care ne.am imprietenit..
-Hey!! Eu sunt Rosa.. Voi??
- Eu sunt Hann, iar ea este Sarah..
Am ramas cu acea familie cred ca vreo 2 zile..
CITEȘTI
Hanna
AdventureHanna este o fata de 16 ani care trece prin multe aventuri impreuna cu prietena ei, Sarah. Ea incepe sa se indragosteasca si sa nu mai fie urmarita de o femeie dubioasa si rea deoarece a murit.. Sper sa va placa..