I'm sorry, Henry!!

22 4 2
                                    

Era unchiul Henry!!

A fost putin ciudat deoarece era legat de picioare si statea cu capul in jos si o sageata care il nimerise fix in inima lui de batranel amarat :), totusi daca nu era foarte batran( avea 49 de ani).

Am ramas putin scoata.. Pocker face!! O_o

Si James a ramas socat.. Nu ii venea sa creada asta, deoarece era un "cel mai bun prieten"... Cred ca i-a curs si o lacrima pe obrazul lui fin.. Imi parea forte rau pentru el, deoarece il iubesc.. Dar si pe fostul meu unchi amuzant il iubeam, dar si acum il iubesc..

<Trebuie sa ma razbun pe doamna cacat ( ma intereseaza pe mine cum o cheama pe aia?!) !!!> imi spun foarte nervoasa..

Imi iau adio de la James si am plecat din casa lui Hanry pentru a nu mai veni aia aici si sa ii faca vreun rau lui James..

"Trebuie sa ne grabim!! Nu vreau sa mai vina aia pe aici si sa ii faca lui James ce i-a facut unchiului!!!" ii spun in timp ce fugeam cat puteam de repede..

"Ok!! Incerc sa fug cat pot.  Nu sunt super erou!! Dar as vrea sa fiu... " imi spune Sarah in timp ce se imaginea supereroina...

Am fugit pana am ajuns la casa bunicii mele..

Am intrat, dar inauntru erau numai cioburi si sange.. Am uitat sa zic, ca bunica mea a fost omorata tot de parasuta aia..  Numai probleme imi face!! O urasc!!

..................................

Hey!! Ce mai faceti??

Sper ca va placut capitolul si daca puteti sa imi dati un vot sau un comentariu... Ma ajuta foarte mult!! Mersi anticipat!!

Pup!! :*

HannaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum