Ya bi dakika, ben Gucci'ye mi cagirildim? Ha kesin rüyadir ya o. Ben bile inanamiyorum. Olamaz yaa.. Daha ilk kez Seçmelere katılmıştım ve ilkinden Gucci mi yani? Gercekten mi? Tamam sizi geçtim ilk önce ben kendimi alıştırıyım. Neyse, evet Gucci'de yeni bir mankenim ve herkes bana gıcık davraniyor. Kimler mi? Tabiki eski mankenler. Tabi hepsi değil ama yani genelde yarisi falan. Arkadaslarim da var ama oyle yanliz zannetmeyin beni! Tabi rahibe okulu degiliz yani erkekler de var!! Hem de ne fistiklarr! Allahtan kendi evim var da birini eve atıcam bi gün:D Mesela Sarışınlar, renkli gözlüler, esmerler,melezler. Uff, neler nelerr! Ama benim gözüme kestirdiğim bi tane var. Adı Olly. Esmer, ela gözlü. Cok tatlı aslında. ama ben cesaretli biri değilim ki. Utanirim hep. Zaten eskiden de okulumda "çirkin ördek yavrusu" diye anılırdım. Çünkü bakimsizdim. Makyaj yapmaz, saçlarımı öylesine toplar, kiyafetlerimi uyumsuz giyer modaya takmazdim. Ama güzel bi fizigim vardı. Uzun boylu, zayıf, bi de hatlarım cok güzeldir. Göğüslerim ise iridir. Ben bu yönümü hic sevmezdim. Ama ne zaman erkeklerin sevdiğini öğrenince değerlerini anlamıştım. Bi de bakımlı olsaydın ya gerizekalı derim bazen kendime. Allahtan mankenlige baslamadan cok bakimli ve degerimi bilmeye basladim. Kendime uygun olanlari giymeye,makyaj yapmaya basladim. Ama naapacaann?? cekeceen!