Saka Mı Lan Bu Çocuk

43 5 0
                                    

  Çıkışta dediği gibi herşeyi bitirdikten sonra, eşyalarımı topladım, kafam kadar çantamı alıp kapıda onu beklemeye başladım.  Iki saniye sonra da o geldi. 'Ee, nereye gidelim dersin Nicole? ' dedi. Evet artık ciddileselim, adam gibi konusup adam gibi durmaliydim onun yaninda. Beni diger salak mankenlerden olduğumu düşünmesini istemem. Ben de 'Starbucks'a ne dersin?' dedim. O da bunu onayladı ve yanyana yürüyerek Starbucks'a gittik. Az kişi vardı.  Biz de bir yer seçip oturmustuk. Yolda yürürken bayağı konu konuşmuştuk. Benim ilgi alanlarim, onun ilgi alanları.  ( Bu arada basketbolu, Amerikan Futbolunu ve golfu cok sevdiğini öğrenmiş oldum.) Ve beni artık tanimissinizdir. Salak gibi yemek yemeği cok sevdiğimi ve asla duramadigimi agzimdan kacirttim. Bunun üzerine, sirince kıkırdadı ve çok tatlı oldugumu söyledi.  Hadi ya, ben ne potlar kiriyorum çocuk bana ne söylüyo. Ben de hemen fırsatı kacirmaksizin kahkaha atıp teşekkür ettim ve sen de öyle deyip gözlerine bakarak gülümsedim.  Biraz da mesaj verelim anlasın artık bisiyler dimi yani?

        Starbucks'a geldigimizde yer bulup oturduk. Ikimizde neskahve soyledik ve içerek konuşmaya başladık.  O da yeniymis. Bak bunu öğrenmem iyi oldu işte.  Hatta bana dengesinin pekte iyi olmadığını ancak vücudunu uygun buldukları icin aldıklarını söyledi. Bunun üzerine bana sanırım sende yenisin dedi.  Ben de 'ah,evet buraya daha alısamadım bile'dedim. O da aynen oyle oldugunu soyledi.

            Kahvelerimizi ictikten sonra kalktık. Benimle beraber evime kadar yuruyebilecegini  soyledi. Ben de tabiki "olur, cok sevinirim " dedim. Beraber evime dogru yuruduk.Aslında evim zaten yakındı. Cok yurumedik. Yine biraz konustuktan sonra evime geldik. Cok guzel bir gun gecirdigini ve daha sonra mutlaka tekrar  gorusmemiz gerektigini soyledi. VE SARILDI.BANA.SARILDI. Yarın gorusuruz dedi ve gitti. HAYATIMIN EN GUZEL VE EN COK POT KIRILAN GUNUMDUUU.✔

MODELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin