Olly'ye dolu olduğumu söylediğim günden sadece 5 gün sonra (evet ben bi malım, o salakligi yaptiktan sonra bi takvim yaptim tamam mi?) uyandığımda telefonum titremeye başladı (belki size normal gelwbilir ama hic bir salak bana mesaj atmaz, o denli yalnizim yani -.-). Hemen kalktım tabii ve mesaji açtım. Heralde bu ne lan Türk Filmi gibi diyeceksiniz ama gercekten de mesaj Olly'dendi. Aynen şöyle yazmıştı: "Sana bir sürprizim var! Hemen giyin birazdan kapında seni bekliyor olacağım. Seni kahvaltıya götürmeyi planliyorum."dedi.
Hemen kalktım. Yüzümü yıkadım ve dislerimi fırçaladım. Hemen dolabımın önüne geçtim ve bütün kiyafetlerimi yatağa fırlatmaya başladım. Aradığım kıyafetleri bulamıyordum. Yani o kadar kiyafetim vardi ama aradığım türde bulamıyordum. Yani şimdi muhtemelen yine ne arıyo bu salak diye soruyosunuzdur. Evet, güzel bir soru. Aradığım kıyafet aslında şöyle Bershka mankenlerinin giydiği tarzda bişiy. Derkenn, hah işte aradığım şey! Buz mavisi, yüksek bel ve daracık bir kot pantolon, üzerine dar, siyah beyaz çizgili askılı bi badi. Ayakkabı olarakta siyah platform topuklularim. Kirmizi rujumu ve siyah eye-liner'ımı da çektikten sonra, sarı saçlarımı dağınık bir topuz yaptım. Elime de siyah postacı çantamı aldım ve hazırdım. Son bir kez aynaya baktım. Aynı anda kapı çaldı. Çok şık olmuştum ve bu yüzden huzursuz olmuştum. Hemen aşağıya indim ve kapıyı açtım. Gülümsüyordu. 'Hoş gozukuyorsun'dedi. Ve beni tekrardan süzdü. O an içimden "hadi lan, sululuk yapma gerçekten begeniyosan soyle iste çatlatma"demek istedim. Ama bu sefer inanılmaz bir şekilde pot kırmadım. Evden çıktık ve istediği yere doğru yürümeye koyulduk.