Trecutul

6 3 0
                                    

Sunt Kiruko. Am ochii albaștrii și parul blond.Am 16 ani și am un trecut dureros. Mama mea a murit în urma unui accident misterios, iar tata, a început să consume alcool, după moartea mamei.

Niciodată nu am crezut că vor apărea alte probleme mai grave. Moartea mamei mi-a dat peste cap studiile. Tatei nu-i mai pasă de mine, de ceea ce fac, de ceea ce mănânc, dacă vin târziu sau devreme, dacă lipsesc de la ore și alte lucruri.

Dar azi, printre toate chestiile astea, azi, sâmbătă, urmează să mi se schimbe toată viața. Azi voi afla dacă sunt considerată bolnavă sau nu.

Bolnavă înseamnă să știi dacă poți uita de trecutul tau, să știi dacă ai vreun virus și să știi dacă ai vreo boală. Pot uita de mama. Nu sunt bolnavă. Nu vreau să fiu.

Doctorul intră în sala de așteptare.
Doctorul:Bună ziua, domnișoară și domnule Metters. Puteți veni. Procesul va dura 1 ora, cu un chestionar. Aveți 45 de minute să dați un răspuns sigur, fără poate sau nu știu. Întrebările sunt puse din trecutul vostru și întrebări să vedem dacă aveți vreo boală sau vreun virus. A, da, numele meu este dr. Rimmer Alexander.

În drum spre sala în care ne va da chestionarul, dr. Alexander ne povestea despre faptul că vom sta în camere diferite, pentru a vedea dacă raspunsurile din trecut sunt la fel.

Am ajuns.

Dr. Alexander: Poftiți domnișoară, chestionarul dumneavoastră.

10 intrebari. Ce poate merge prost?

După 15 minute, încep. Mai am 45 de minute să fac chestionarul. Sunt întrebări, personale, stupide.

De exemplu: "Mai ești virgină?", "Tatăl tău se droghează?", " Tu te droghezi?".

În fine...încep.

Întrebarea 1: Tatăl tău sau tu vă drogați (țigări,marijuana etc)?
Răspuns: Eu nu, tata nu.

Întrebarea 2: Mai ești virgină?
Răspuns: Da.

Întrebarea 3: Cand ai avut primul tau iubit?
Răspuns: Nu am avut.

Întrebarea 4: Ai iluzii,vedenii sau auzi voci?
Răspuns: Da, am vedenii câteodată.

Întrebarea 5: Câți copii ti-ai dori să ai?
Răspuns: 1 copil.

Întrebarea 6:Consumi alcool?
Răspuns: Rareori, când mai ies cu prietenii.

Întrebarea 7: Care ti-ai dori să fie primul tau iubit?
Răspuns: Ștefan.
Ștefan este cel mai bun prieten al meu și de 2 ani, de când a murit mama, el mi-a fost cel mai alături. Chiar mi-aș dori placă...

Întrebarea 8: Crezi că tatăl tău te spionează?
Răspuns:Nu.

Întrebarea 9: Ce ai schimba la tine?
Răspuns: Nimic.

Întrebarea 10: Doctorul tău pare ok?
Răspuns: Da.
Ce naiba e cu întrebarea asta?

Eu: Dr. Alexander, am terminat.

Dr. Alexander: Bine. Du-te în sala de așteptare. Imediat îți voi spune rezultatul. Dar înainte de asta, mi-aș dori să-mi spui despre moartea mamei tale.

Eu:Păi, nu știu prea multe. A plecat într-o seară la doamna Mariana și pe drum spre casă a murit. Cadavrul nu i-a fost găsit. Probabil a fost aruncat în apă sau ceva de genul.

Dr. Alexander: Ok, Metters, mulțumesc.

Plec din sala aceea și mă îndrept spre sala de așteptare.  Multi isi așteaptă rezultatul care apare pe un panou mare. Îmi văd numele dar nu arată BOLNAVĂ sau LIBER în cazul în care nu ești bolnavă. Bine, la băieți scrie BOLNAV.

Clopoțelul sună. Urmează ca cineva să afle adevarul.

Numele meu apare primul. Eu aflu. Inima îmi bate cu putere. Unde e Ștefan? Vreau să mă ia în brațe și să-mi spună că totul va fi bine.

KIRUKO METTERS BOLNAVĂ!

O să leșin. Nu pot fi bolnavă.

Ștefan: Hei, totul e în regulă. Vei uita de mama ta! Nu vei fi bolnavă.

Vorbele lui îmi trecură în minte.

BolnavaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum