Sehu, nějak se ti to vymyká...

22 9 8
                                    

Plam byl šíleně rád za ty tvrdé šupiny, o které se tak prvotřídně staral.

Vší silou zatínal svaly a tiskl k sobě víčka i jejich průhlednou ochranu. Dostal se už do spoustu ohňů, většinou v odstínech červené a oranžové. Takovéto ohně vždycky nepříjemně pálily. Ale ten tyrkysový, se kterým se střetl teď, nesnesitelně štípal a svědil. Jako by mu po těle lezlo a štípalo ho nespočet malých broučků, obutých do bot se hřebíky.

Gordon vedle něho se třásl vypětím po celém těle a kdykoli pohnul svaly, jizvy na obličeji se mu ošklivě zašklebily nebo roztáhly.

Najednou Plam začal sípat a jeho plíce se stahovaly a roztahovaly čím dál tím míň. To se nikdy nesmí stát. Jestli Wrot ten oheň neukončí, Plam se udusí.

Jako by ho slyšel, oheň ustal.

Vítr měl asi rozmrzelou náladu, protože políbil Plama, kterému to dvakrát příjemné nebylo. Tělo ho začalo svědit ještě víc.

Zato Gordon měl energie na rozdávání. ,,Ty shnilá ještěrko!" Po ochutnávce ze svého originálního slovníku nadávek se vrhl na Wrota.

Ten se s lehkostí uhnul, švihl ocasem, kterým mu podrazil nohy a přišlápl mu zátylek. Z nozder vyfoukl bílý proužek kouře, který se omotal kolem Gordonovy tlamy a proměnil se v ocel zdobenou vzorem kouře.

Modrý samec zasyčel a obrátil pronikavé, safírové oči na Plama. ,,Přišel jsem s nabídkou."

Plam se prohnul v zádech a roztáhl křídla, aby se zbavil těch mrňavých otravů. Úspěšně.

,,Podle stylu tvého příchodu to nevypadá na přátelskou nabídku."

Wrot se zamračil, nakrčil čumák a vycenil zuby. ,,Nemohl jsem udělat jinak. Tvůj přítel by mě zabil dřív, než bych sem doletěl."

Gordon hodil hlavou a něco zamumlal. Nikdo si ho nevšímal.

,,Jistě jste si vědomi toho, že zvolit Seha za krále Dračí říše bylo jedno z nejhorších rozhodnutí, které se udělalo za posledních několik set let. Já a většina mých druhů jsme si toho vědomi a netěší nás, že se zrovna on povaluje na trůně. Když jsi byl u krále, zaujala mě tvá bojovnost a odpor vůči němu. Mám pravdu?"

Plam přišel o pár drápů blíž. ,,Ano, nesnáším ho.

Wrot se zazubil. ,,A proto bych se k vám rád přidal." Modrý drak sundal tlapu z Gordona. Ocel se rozlomila a ve vzduchu se rozplynula. Gordon odskočil od Wrota a postavil se vedle Plama. Vrčel.

,,Jak víš, že ho chceme zastavit?! Ty jsi nás sledoval?!" 

Wrot na ně vycenil zuby. Roztáhl průsvitná, nádherně modrá křídla a se zálibou si je prohlédl. Zavrtěl ocasem, vytáhl a zatáhl ostny na páteři a ocasu. Nikam nespěchal. V tuto chvíli vypadal jako slečinka, ale Plamovi neušly ty neuvěřitelně bystré oči, čekající na Gordonovu reakci.

Ta se dostavila okamžitě.

,,Jsi špeh! Chceš se přidat k nám, ale dohnat nás k záhubě! Všechno budeš tajně sdělovat králi. A to je-"

,,Já vím, koho máte na své straně," přerušil ho modrý drak. ,,Tu dračici - je důležitější, než si myslíte. A já nechci prohrát. Už jen proto, že je na té špatné straně ovce jako Seh. Několik let tvrdě dřu a učím se využívat svůj dar - magii. Jsem v tom opravdu dobrý. Nenávidím Seha a všechny, co jsou na jeho straně!"

Plam s Gordonem se na sebe podívali. ,,Chvíli tady vydrž," nařídil Plam Wrotovi a s přítelem zašli do slůje. Když byli dostatečně daleko, Gordon se otočil na Plama a švihl rozzuřeně ocasem. ,,Vysvětli mi, co se tady děje."

Plam mu vysvětlil všechno o Cis, o Sehovi, o vraždě a o plánu svrhnout ho z trůnu. Gordon se zazubil. ,,Ty jo, Plame, ty mi děláš radost. Konečně konec nudy! Takže on se chce k nám přidat... Věříš mu?"

,,Nevím, jestli mu to odhodlání vydrží, ale věřím mu."

Gordon se trochu zamračil. ,,Zatím bych mu ale nesděloval mnoho. Jen ty základní informace."

Plam přikývl. ,,Tak fajn. Díky za všechno, brácho."

Gordon se usmál a zamířil k východu.

Wrot na ně otočil hlavu. Když si všiml Plama, přišel k nim blíž. ,,Jsi zraněný."

Plam si teprve teď vzpomněl na svůj bok. ,,To je dobrý. Ono se to vyléčí." 

Gordon se narovnal a roztáhl drápy na nohou. ,,Rozhodli jsme se, že tě na naši stranu vezmeme. Ale jestli budeš dělat něco nekalého nebo nás rovnou udáš, jsi mrtvý."

Z Wrota spadl strach. ,,Děkuju moc! Zapomněl jsem se představit; jmenuji se Reyss."

,,Já jsem Plamen a on Gordon. Snad nám to bude klapat."

Reyss se zazubil jako modré sluníčko na hnoji od fialové krávy. 

Vtom je ovanul prudký vítr a zacvakání drápů roztrhlo ticho. Všichni draci se otočili na narušitele. Rudá narušitelka na ně vycenila zuby. Otočila se kolem dokola a v ten okamžik před nimi stála krásná fialová dračice. Vypadala rozzuřeně; cenila dlouhé, bílé dýky a úzkou čelist nahnula dopředu; tím pádem si nikdo nemohl nevšimnout jejích nebezpečných rohů, které neváhala použít. Když zvedla hlavu a zahleděla se na všechny fialovýma očima s bílým kroužkem, Plam ucítil, jak Reyss přestal dýchat. 

,,Proč je tady ten Wrot? Plame, Gordone, provedl vám něco?!" Přelétla je starostlivým pohledem, ale na Wrota zavrčela a roztáhla vějíř na ocasu. Reyss rychle zakročil: ,,Nech mě, Paní Noci! Jsem spojenec!" 

Cis se uvolnila a podívala se na Plama. Plam přikývl.

Dračice si Reysse změřila pohledem. ,,Opovaž se nás zradit. Vypadáš mladě, jsi silný a jako Wrot ne moc přecitlivělý. Ovládáš magii?"

Reyss se zazubil. ,,Umím, a velmi dobře. Říkejte mi Reyss, paní."

Cis dala oči k nebi. ,,Ale prosimtě, říkej mi Cis a tykej mi, Reyssi. Plama a Gordona už asi představovat nemusím." Mrkla na kamarády. Gordon i Plam se zazubili.

Reyss se nepřestával zubit. Švihl ocasem do tvaru čísla osm, které začalo planout tyrkysovým ohněm. Prudce se otočil, chytl osmičku do zubů, zaklonil hlavu a fouknul do ní. Osmička se rozprskla na obloze do barevného, syčícího a hvízdajícího ohňostroje.

Všichni draci sledovali hrátky ohně a Reyss byl tak šťastný, že radostně zařval.


Zdravím po X letech u nové kapitoly!

Mám radostnou novinu! Díky Vám má Smrt draka 1 ooo views a 3oo votes! 💖

Děkuju všem mnohokrát za podporu, miluju Vás! 😘

Budu ráda za všechny hvězdy a komentáře 😜

(Názor na Reysse? XD)

Krásné Velikonoce plné vajíček, jídla, uchráněných zadků a kuřátek! XD






Dračí příběhy-Smrt drakaKde žijí příběhy. Začni objevovat