Sepulang kami bermalam mingguan, aep masih saja memperlihatkan sikap yang kurang berkenan dengan keadaan aing. Aing sok sieun aep ngajauh. Terus jadi musuh. Soalna babaturan sarebu kurang keneh, musuhmah hiji ge loba teuing. Pokona aing kudu menta hampura ka si aep my bestfriend aing ti SD. Telpon ah~
“Kring!!!!!!! Kring!!!!!! Kring!!!!!”
“HAWOW!!!! Salah nikunggggg”
“Kangkung salaaaaaam”
“Aya naon?”
“Geus nepi imah ep?”
“Acan… Apel heula aingmah da payu”
“Blog ah ngabibita”
“Bobogohan atuh siateh da pemuda”
“Arek dong. Aingmah rek nembak si popon”
“Si popon na daekeun ka maneh kitu?”
“……” *hening nepi subuh*
“Haloooow… Halowwwww…” *tututututtut*
Aingpun ngahuleng ketika dikitukeun ku si aep. Hati aing seolah bertanya-tanya. “Popon bogoh teu nya ka aing?”… Ari feelingmah bakal daek soalna aingkan tampan dari segala arah dan cuaca. Ah daripada panasaran, tanyakeun ah.
Sambil listening to dygta – kesepian, aingpun merangkai sebuah surat cinta untuk popon. Rek roromantisan tapi teu bisa. Ah bae nu penting surat ieu murni meunang aing lain ngopas ti si @akssaratua.“Dear love, YTC, YTS, Popon
From: Dadang Konelo
To the point aja yaaaaah!!!!!♥
Embun dipagi hari…..Adzan subuh berkumandang dari arah kidul…
Suara ayam kongkorok…
Ibu ibu miceun runtah ditiung anduk…
Adalah sebagian saksi yang melihat aku mengutarakan isi hati hati ini…
Pon, Taukah engkau…Kalau aku tak mampu mengenggam dan membimbingnya ke surga, tenang saja. Aku akan mendorongmu ke neraka.
Pon, Taukah engkau.Aku mencintaimu dengan sabar. Seperti memperbaiki kenur kusut apapun tanpa harus memutusnya.
Pon, taukah engkau…Engkau adalah harapanku, panutanku, bulukbuk galonnya aku, endog kokonengnya aku, kamu lebih indah dari sanset ditanah anarki…
Dengan datangnya surat ini, aku beritahukan bahwa adik saya yang bernamaAtang Angsulan
Kelas XII-B
Tidak bisa mengikuti pelajaran. Heheh becanda ketang.
Aku ingin mempersunting mu pon. Tuk yang pertama dan terakhir. Jangan kau tolak dan buatku hancur. Kutak akan mengulang tuk meminta… Terima kasih.
4 x 4 = 16. Sempat tidak sempat harus dibalas.
By: Lelaki yang tak pernah terlewatkan melihatmu moe anduk. Aku sayang kamu. Lop♥”Alhamdulillah beres. Parfuman ah biar romantis banget. Terus sholat subuh biar do’anya dikabulin sama Alloh. Aminnnn
Ayeuna tinggal mikir. Kumaha cara mikeun surat ieu ka popon biar beda dari yang lain. Rek dititipkeun katukang tahu langganan popon sieun pohoan da geus kolot. Rek disimpen dinu handapeun panto sieun hiber ku angin. Rek dibikeun langsung ka popon era.
AHA!!!!!!! Aingpun nitah japati aing untuk menyampaikan surat ini. Soalna japati aing lindeuk, jeung geus terlatih dalam hal mengirim surat. *kirimkeun!!!!!!!!!*06.00 waktu indonesia bagian barat, aingpun menelusup ka pipir imah, mencari kandang si japati kesayangan aing untuk digawekeun sebagai kurir cinta.
Alah Ya Alloh, teu tegaaaa. Japati aing keur sare terlelap jigana teh. Meni teu uget-uget. Karunya sabenernamah tapi aing kasaha deui menta tulung lamun lain ka japati aing.
“Kar….kar… Hudang kar…” Ngarana oskar.“Kukukkkkkkukkkk”
“Hudanglah bantuan aing”
“Kukukukukkkkk”
“Ieu pangmikeun surat ka popon tapi kudu nepi ka kamarna langsung”
“Kukukukukkkkk”
“Atuh kar please euy. Buru hudang heula sakeudeung weeeeh”
“Kukukukukkkk”
“Sok sibeungeut heula meh fresh kar”
“Kuk”
“Hahaha nuhun kar euy”
Oskarpun berangkat menyampaikan amanat yang sangat berat kepada popon. Sembari menunggu oskar balik deui, aing packing heula. Apan kudu ka garut. Rek hajat teteh aing kawin. Kalem ayeuna mah moal poho make calana arisia : ))))))))))))OH MY GOD!!!! Aing poho teu nitah dagoan balesana ka si oskar. Tapi teu khawatir sabab japati aingmah boga bbm. Jadi moal susah dihubungi. Akakak
“PING!!!!”“Kukkkk”
“Kar poho euy, eta maneh dagoan heulanya nepika surat balasan ti popon aya”
“Kukukukuuukkkk sad”
“Ulah hoream-hoream bisi dipeuncit!”
“Kuk”
“Naon?”
“Kukukukkkukkkkk!!!”
“Ngomong naon aisia oskar?”
“MUHUN SETAN!”
“siap : ((((((((”
Dan moment yang ditunggu-tunggupun tiba. Dengan wajah bijaksana, Oskarpun datang membawa sepucuk surat balasan dari popon.
Aingpun mencium oskar dan memberi buruh 20.000 kepada oskar sebagai tanda terima kasih karena telah sukses menjalankan misinya… Thank so oskar
Dengan pelan-pelan dan penuh rasa sabar aingpun mulai membuka surat balasan dari popon….
“Dengan besar hati, terimakasih sudah melayangkan surat sederhana namun sejuta cerita didalamnya… Aku senang, kamu tetap. Goreng patut.
Tapi maaf, untuk saat ini, aku sedang tak ingin bercinta dan memadu kasih dahulu. Alasannya aku kan udah punya suami, anak udah tiga, suami aku tentara. Kamu wani gituh…”
Nepi dieu, aing ngarasa aya nu keliru dengan isi surat ini. Naha alesanna popon embung bobogohan gara-gara geus boga budak jeung salaki. Aingpun menuju kediaman oskar. Rek negur, dan mencoba mengklarifikasi apa yang sebenarnya terjadi.“Oskar!!!!!!!”
Oh my god!! si oskar euweuh dinu kandang. Kalakah aya surat ngagoler dinu kasur.“To: Mr.Dadang Konelo
Dang… Urang indit heulanya sejenak. Hampura teu ngomong langsung. Sieun dadang nyeri hate terus meuncit oscar….
Surat tadi teh geus nepi ka kamar popon. Tapi lain popon tatangga dadang.. Etamah popon ceu popon tukang seblak anu salakina tentara.. Bae atuh da sarua popon eta oge dang… Soalna aing cemburu. Urangge bogoh ka si popon etamah. Geus tong neangan urang. Da moal kapanggih. Urang ayeuna keur bercumbu dikamar popon gebetan maneh. HAHAHAAAABy: Oscar.”
Lamun di FTV keunmah judulna teh -Gebetanku Dihakan Japati- <////3
OSKAR SI JAPATI GOBLOG!!!!!!!! : ((((((((((((
-Bersambung-
KAMU SEDANG MEMBACA
LOVE ILLUMINATY
Humorsebuah cerita cinta segita antara Dadang, Popon dan Ujang. dadang adalah sosok pemeran utama yang amat sangat mencintai popon. tapi dibalik itu, popon tidak merespon cintanya dadang. mau tau kelanjutan ceritanya? BACA WEH GOBLOG :((