DAN PAS MUKA RU.........POPON APDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Bom ping!!! Dong BBM Eror *boxing*"Fyuuuuuh~~ hati yang cemas takut akan popon mesra-mesraan di RU bersama ujang pun, hilang. Dan ploooong x_x
Aingpun sibeungeut guys make garnier nu beureum. Nu aya gerenjil-gerenjil nya teh tiis geuning garnier beureum mah yah. Biar muka fresh aisia teu hinyay. Tamaaas weh aingteh okey? Okeeey~Ninggali jam, beurang keneh anjis hanas rek apdet senja-senjaan dinu TL biar zarry hendrik banget. Hoream ketanglah. Senja jingga senja jingga beungeut sia kulit katincak : ((((((
****
Keur ngeunah-ngeunahnya ngalamun jol inget mamah anjis. Mah, apa kabarmu mah, aku rindu mamah. mamah jangan lupa makan yah saat jauh sama aku, jaga kesehatan. Doain anakmu ini mah. Yang berjuang di medan perang. Melawan musuh-musuh bernama hoream.
Sok inget sama kalakuan keur leutiklah. Rumasa pisan osok nganyeri hatekeun si mamah. Contoh kecil, saat kita mengenyam pendidikan di SMA weh. Ti imah diseragam, disapatu, dibekelan keur ongkos jeung jajan dikantin. Ari prakna, mun teu maen ps, nya ka warnet. Maen poker. Mom, I'm sorry.... Your son, badboy : ' )))
Terus-terus pas kita lagi bangor geuning. Kalo kata kolotmah "keur meujeuhna" senah. Yah sok kita teh seolah lupa kalo kita bangor siapa yang hariwang? Siapa yang era? Siapa yang suka nafsu tapi angger nyaah? Mamah bro aisia. Mom, I'm sorry again.... Your childern, badboy : ' )))
Maaf maaf maaf maaf maaf maaf beribu-ribu maaf mah. Meskipun tau, tanpa harus meminta maaf, mamah mah udah pasti memaafkan. Tapi serius inimah maaf mah... Hembodi mamah sok beak ku abi unggal peuting dipake. : (((((((
Buat kalian follower tercinta... Nu unggal poe panggih jeung mamahna, manfaatkan masa-masa itu sebaik mungkin. Karena kalo sudah tiba masanya pajauh jeung kolot jiga aing kieu, karasa siah kaduhung. Cintai mamah kalian yah.. Karena belum tentu umur ibumu lebih lama dari waktu sibukmu. Love you mom *peluk* *cium*. I MISS YOU : ' )))))))
****
Keur melongkeun poto indung sabari ceurik jol datang si eeng bekamenga nyampeur sigoblog. Atuh aing era diseungseurikeun ku si hideung blek itu. Fakmen : (((((((((
"HAHAHAHA mewek!!!!!!!!"
"...." *aing ceurik*
"Era ku buuk warna koneng atuh lur"
"...." *ceurik keneh*
"Era kutato meureun arisia goblog"
"...." *ceurik deui*
"JANGAN SEDIH ATUH AISIA!!!! SIATEH JALU MEUREUN!!! MASA MEWEK!!! MASA SEDIH!!! KAN KALO SIA SEDIH AING JUGA JADI IKUT SEDIH. daaaaang plis jangan nangis lagi aisia : ((((((((("
Sigoblog saruana mewek ninggali aing sedih. *bere tisu* : ' ))))))))))
seubeuh mewek, aingpun langsung mandi da hareudang anjis. Mun mewek aingmah kaluar kesang saawak-awak siah guys. Ituteh pertanda apa yah? : ((((
Aing boga rencana nih guys rek hunting jeung si eeng. Sieta boga SLR soalna. Punya tempat yang rekomended buat popotoan ga coeeeeg? Yap betul!!! Tempat yang cocok buat hunting sore ini adalah..... Ruang tamu.
Tapi teu rame ketang ah. Euweuh braga diruang tamu aingmah. Mening kita ke Asia Afrika aisia melihat air mancur yang hurung, sama popotoan dinu korsi yang sisi jalan geuning. Yang ada batu baruleudnya. Sama dihandapeun torowongan anu aya bacaan "Bandung diciptakan ketika Tuhan sedang tersenyum". Terus abis itu gogoleran dijukut sintetis alun-alun sabari ninggali barudak nukeur menbal opat-opatan. Gawangna ku sebdal. Mun hen tara ngaku. Nu eleh dibuligir.
****
Indit we nya aingteh ka TKP da kaburu sore. Mun sore inditna macet anjis. Bandungmah gitu, kalo sore teh pasesedek ku jelema nu teuing dek kamarana. Iya kan? Iyadong da aingmah pengamat lalu lintas aisia guys.
Ditengah-tengah perjalanan aing menemukan kejanggalan anying guys. Kan kita teh patutur-tutur sama mobil apansa hideung yah. Tah si supir apansa etateh udud. Ngetrukeun calacahna kaluar jandela mobilna, tah calacahna teh mengenai aing jeung si eeng. Kanu beungeut ngebul pisan pokonamah. Kuaing teh berik weh da keuheul... Pas geus kabeurik, geus pagigir-gigir, kuaing teh karek ge rek diajak gelut, aipek teh awakna badag jiga agung hercules.. Atuh aing jol mere asbak jeung si eeng da awakna badag sieun dipolototan.
"Eng..eng..eng bere asbak eng. Bageuran-bageuran moal baleg awakna badag aingmah teu wani" gitu : (((((((
****
Alhamdulillah tibalah aing di besmen alun-alun. Setandarkeun motor, dan leuleumpangan lah aing jeung didaerah asia afrika.
Ditengah-tengah perjalanan, siblek jol ngajak diuk heula sejenak. Bari masang beungeut memelas. Ada apa gerangan sihideung hulang huleng????
"Kunaon arisia hideung jol ngalamun" Ck aing."Kela anying naha...."
"Naha naon aisia"
"Goblog leuleus kieu aing"
"Leuleus kunaon aisia negro, sok sing jelas"
"Aing nu belegug atawa hanya kesalahan sematanya ieu"
"Maksudna?"
"Ieu na jero kantong aing naha jerona asa lain SLR"
"Naon atuh aisia etaaaaaa"
SI BLEGUG KALAKAH MAWA SANYO LAIN SLR GOBLOG!!!! Mun aing, gableg rarasaan atuh maenya SLR aya pamuiran kipas. Ah dasar sitablo : (((((((((
Back to basic, akhirnya kamipun popotoan dinu hape taxco anu sora "cekrek" na kadangu nepi tasik. Holliday is failed : ' ))))))-Bersambung-
KAMU SEDANG MEMBACA
LOVE ILLUMINATY
Humorsebuah cerita cinta segita antara Dadang, Popon dan Ujang. dadang adalah sosok pemeran utama yang amat sangat mencintai popon. tapi dibalik itu, popon tidak merespon cintanya dadang. mau tau kelanjutan ceritanya? BACA WEH GOBLOG :((