LOVE ILLUMINATY EPISODE 4

2.4K 32 0
                                    

Kela nepi mana kamari aing poho deui gara-gara tidur seharian… Oh yapsss betul nepi japati goblognya. Okey

Masih dalam keadaan minggu pagi. Setelah tau sifat oskar yang ngaleng sabari neke, yang nikung harapannya aku, aing merenung dalapan menit dibawah shower ala artis-artis hollywood.
Inituh sakit banget guys. Kalo kata barudak latinmah #CetempawMoment banget. Apal teu cetempaw moment. Ah teu garaul banget sih kalian hidup diindonesia. Ameng atuh ka dayeuh~
Kieu welah sebagian cetempaw moment teh nya kuaing digambarkeun:
-Aku yang ngala buah, aku yang nyiksikannya, aku yang udunan coetnya, kamu sama adipati dolken yang rurujakannya.
-Yang beli tiket siapa? Aku. Yang nganter kebioskopnya siapa? Aku. Eh kamu sama tifatull sembiring yang nonton fast forious 7 nya.
Tah eta 2contoh kecil cetempaw moment guys. Cobaan gera. Sok hoream melangkahkan kedua kaki.

Nya geuslah lupakan masalah wanita. Biarkan kesedihan ini mengalir layaknya air. Ambil hikmahnya. Ieumah pesen we ti aing. Ulah resep ka awewe nu sok moe anduk. Nukitumah resepna ka japati. Boloho yah

Okey kini aku siap mengabdi kepada orang tua. GARUT!!!!!! I’M HERE!!!!!!!! Eh bener aku datang teh I’m here? Hahahha paduli ah da pareka nya. Intinamah aing isuk keneh rek ka garut kanu elf ‘Enk ink enk’ anu supirna jiga almarhum paul walker. Rihting ka kiri, belok ka kanan.
Pagi itupun aing langsung berangkat ka leuwi panjang tempat bersinggahnya arwah-arwah yang berkeliaran neangan penumpang yang lalu lalang.
Pikiranku pun terbesit.. Ingin membelikan oleh oleh buat orang garut. Terutama mamah aing anu beuki tempe ipis ditariguan digoreng garing… Tibalah aing disuatu toko yang menjual pernak pernik oleh oleh khas bandung.
“Misi teeeh” Ah dasar jiwa pencinta aingmah. Nungaladanganna ge rambut panjang. Pasti ieu geulis…

“Peryogi naon A!” Saut tukang dagang nutadina disangka awewe aipekteh yayan ruhiyan alias matt dog sigoblog. Kumisan. Hallah._.

“Eh pak punten manawi teh istri”

“Bade meser naon sok enggal bade tutup!!”

“Eits geus kalem-kaleum euy. Teu… Gorengan tempe aya keneh pak?”

“Katinggalina eta aya euweuh hareupeun”

“Aya pak”

“Naha atuh nanya!!!!”

“Basa-basi atuh arisia”

“Sopan kehed kakolot teh!!!!”

“Hehe.. Nyobian heula pak ah salapan mah mun raos bade meser”

“….”

“Raos pak, meser tilu ah dibungkus”

“BALEG GOBLOG! ARI NYOBIAN SALAPAN, ARI MEULI TILU!!! saosan?”

“Teu kedah pak : (((((((((((((”

Dengan hasil yang sudah didapat aingpun meninggalkan toko bapak-bapak tua menyebalkan itu. Di leuwi panjang itu bukan cuma ada tukang gorengan siah guys. Masih banyak hakaneun-hakaneun yang cociks untuk dijadikan oleh-oleh. Seperti misalnya peuyeum, manisan salak, manisan buah, kaweni, borondong, kurupuk blek sagede indovision, sendal, ban serep, arimbi, ibu ibu ngais budak, pengemis mawa angklung teu bisa leumpang, ah rupa-rupa we lah.

“Limbangan-limbangan garut garut pameungpeuk pameungpeuk” sora calo yang pasti akrab ditelinga kalian kalo ngaliwat ka leuwi panjang mawa kantong rek nyaba…
“A tasik a, limbangan hayu hiji deui maju a enggal a”

“Muhun kang”…
Setelah ditawaran aingpun diajak naek kanu elf.. Fuck!!! Ternyata kata si calo bohong. Ongkoh hiji deui maju. Ari pas asup karek aing hungkul. Tah kade guys euy ulah percaya ka calo, ka kenek, jeung ka supir anu ngajak kawas nu heeh gerak gerikna teh jiga rek maju, mesin mobil digas-gas. Ari pas geus diuk mesinna dipareuman deui. Ngadagoan deui penumpang lain. Pernah dikitukeun? Hakan blog ah. : (((((((

Dijero elf aing bete sorangan. Iseng ah moto heula sapatu jang diposting di instagram. Biar vans of the walls banget… Apdet path juga ah I’m at Leuwi Panjang Halte – with Efendi. Efendi = Korek bengsin aing.

Setelah menunggu lamaaaaa. Akhirnya mobil elf yang ditumpangi aingpun maju~~ e tapi sigoblog ngan opat meter.. Eureun deui~ maju saeutik~ eureun deui sajam~ maju tilu senti, eureun deui opat poe~ HALLAH!!!!!! Anying pusing. KIRI!!!! Abi liren didieu mang bete goblog ah siamah mawa mobil teh jiga lentah. Bye!!

TAKSI!!!!!!!!! Suara teriakan aing seolah menumpahkan kekesalan disertai lampiasan atas tidak berkenannya hati ini menerima cemoohan dari orang-orang sekitar…
“Taksi A? Hayu kamana”

“Hayu lah gas!!!! Kepo lah!!!”

“Keur parusing nya a?”

“Enya mang, lo bayangin… Gue udah serius sama cewe itu. Tapi cewenya malah ijutan sama japati. Sok gimana perasaan lo mang”

“……………..” *Hening dugika eta taksi nepi diburuan aing digarut*

“Nuhunnya kang”

“Siap a sami-sami. Jangan lupa makan”

“Ngewa sia!!!!!” Dan aingpun, sampai{}
Terlihat dari kejauhan, mamah aing sedang cemas menunggu anak kesayangannya pulang membawa uang kalo ga ada uang abang ditendaaaaang aaaaaaks ma, Love you more and than ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Meumpeung indung aing can ninggali aing, kasih dia suprise ah. Gebah titukang aja ah langsung peluk dengan penuh wibawa…

1….

2….

3….

“dar”

“E… Ayam. E… Itil siah anak aing murag goreng patut siah itil ayam.. Eeeeh”

“Hahahahahah maaaaa peluuuuuuk{}”

“Eh dang euy, raha kadieu dang?”

“Maaa neutral”

“Kawarung heula ah, nyiar beas”

Naha indung aing meni tiis. Raut mukanya seolah acuh dan aaah aing kecewa. Sugantea bakal ngagabrug atau pelepasan balon, kitu nu rada meriah. Ternyata engga shittttt~. Nya geuslah bae indung aing keur pasea meureun jeung babeh aing. Asup kamar ah rek merenung aingmah pundung ku indung aing dikitukeun…
Aing galau tingkat musdalifah pokona poe ieu aaargh. Geusmah ditikung, manggihan tukang goreng tempe jeung supir elf pipaseaeun, aaaaah aing kudu mabok!!!!! Tanpa berpikir panjang, aingpun langsung mabok sorangan dikamar. Mabok salep, jeung bau kaos kaki aing oplosnamah. Sakitu ge lieur ulah olo-olo hayang vodka. Moal kapeser sanes kunanaon : ((((((((((

Dan kalian tau apa yang terjadi guys…. Ditengah tengah lamunan dan dan tingkat kedimensian aing mulai memuncak, aya jelema anu asup ka kamar aing make sarung dininjakeun mawa bingkisan… Dan tak lama dia membuka… Lalu dia bilang… MEI MUUUUUUUUUP!!!!!!!

Yapssss betulll itu indung aing. Ternyata tadi teh ekting… Meh aing pundung heula… Terus balik disuprise in aaaaa seneng banget guys. Makasih mommm♥♥
“Emaaaa? :’D”

“Hahaha hampura ema nya daaaang”

“Ah ema mah euy meni so-so an jiga artislah kikituan”

“Bae atuh da keur usum”

“Eh enya mah eta MUP-MUP an bulan mei ari ema ih. Yeuh ma nya, dimana-mana MUP-MUPan mah bulan agustus maaaa”

“Baelahhhhhh{}”
Aingpun senang dan bahagia tiada tara guys… Sesuatu yang takan dilupain lah pokonamah…
Tapi tapi tapi tapi tapi…. Keur tatangkeupan jeung indung aing, indung aing jol ngahuleng tarik… Kenapa gerangan.
“Ema ari ema kunaon jol jiga nu reuwas”

“Ari ieu poe minggu dang?”

“Enya ma minggu tanggal 5mei”

“ASTAGFIRULOOH HAL ADZIM APAN SI TETEH KAWIN POE IEU”

“Har ituuuuuuh” : (((((((((((((
Hajat kawinan teteh aingpun, diundur ka 2019.
-Bersambung-

LOVE ILLUMINATYTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang