47. Gdzie zabierze cię na wakacje.

822 23 12
                                    

*Sherlock Holmes- Holmes postanowił zabierać cię na każde miejsce zbrodni. Najlepsze wakacje z trupami.

*Jim Moriarty- Zabrał się do Las Vegas gdzie wygrałaś pół miliona.

*Mycroft Holmes- Zabierze cię do Waszyngtonu gdzie spotkasz Donalda Trumpa.

*Lucyfer- Władca Piekła postanowił zabrać cię na Karaiby. Kupił tam statek i przez miesiąc pływaliście po morzu.

*Amenadiel- Zostaliście w Los Angeles jednak często chodziliście na plażę lub parków rozrywki.

*Tony Stark- Zorganizował ci dwa miesiące na zwiedzaniu świata. Przez ten czas byłaś wszędzie gdzie chciałaś.

*Bucky Barnes- Steve pomoże Barnes'owi i zorganizuje wam wakacje we Włoszech.

*Loki Laufeyson- Zabierze cię na wakacje do Asgardu.

*Deadpool- Postanowił zabrać cię do Chin.

*Jack Sparrow- Popłyneliście statkiem do Portugalii po rum lub jakiś inny alkohol.

*Will Turner- Will postanowił zabrać cię do Peru.

*Harry Potter- Harry na miejsce tegorocznych wakacji wybrał Irlandię.

*Ron Weasley- Ron zabrał cię do Nory.

*Draco Malfoy- Zabrał cię na turniej Quidditcha, a później do Szkocji.

*Fred Weasley- Jeden z bliźniaków Weasley zabrał cię do Egiptu.

*George Weasley- George postanowił zabrać cię do Grecji.

Szybkie Preferencje vol.1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz