Nominacja (versja PL)

18 3 5
                                    

Eeemm... Wiec, zostałam nominowana przez Astril666 .
Wielkie dzięki za to! To tutaj, to jest Polska wersja. Rozdział przedtem to wersja angielska. Mam nadzieję, że się spodoba!
(If you already read the previous chapter, you don't have to read this. This is just for a few people that I nominated, that don't speak English very well)

1. Czy lubisz pierogi?

Owszem, bardziej lubię. Kocham pierogi z truskawkami i ogólnie z owocami, ale również kocham ruskie pierogi.

2. Czy masz jakieś zwierzę?

Mam! Mam królika! Nazywa się cookie i bardzo ją kocham. Ja mam również drugiego królika, zmarł parę miesięcy temu. Nazywa się Zuzia.

3. Kogo najbardziej lubisz na Wattpadzie?

Lubię bardzo dużo osób! Lubię bardzo dużo pisarzy, ale również osoby które spotykam na komentarzach!

4. Którą z MOICH książek lubisz najbardziej?

Myślę że jesteś wspaniałym pisarzem i tak naprawdę to nie mam tej jednej ulubionej książki.

5. Co robisz aktualnie?

W tym momencie pisze rozdział (XD). Ale generalnie to czytam dużo Fnaf x reader, gram na ukulele i pianinie, dzisiaj śpiewanie, też jestem w kapeli i oczywiście jest jeszcze szkoła.

Miałam dużo frajdy robić to tutaj i dziękuje jeszcze raz za nominowanie mnie! <3
Jeśli chodzi o mnie, dominuje:
Astril666
moonlitwolf1
x-SlyBlue-x
DreamWitchX
teczakocham
Ashley_Fanfic
_Shadow_732
-_Nightmare_Mangle_-

Moje pytania dla was:
1. Ulubiony ship (nieważne z czego)
2. Ulubiony serial
3. Ulubiony YouTuber
4. Twój kolor włosów i oczu
5. Czy twoje OC jest psychopata lub demonem?
6. Jak trafiliście na Wattpada?
7. Do wszystkich fanów Fnafa: jak poznaliście Fnaf?
8. Czy grasz na jakimś instrumencie lub śpiewasz?
9. Czy tańczysz?
10. Jakie masz hobby (jeśli masz więcej niż jedną, to po prostu wybierz)

Mam nadzieję że odpowiedział mi na moje pytania! Kocham was <3

My notes, nominations, etc.Where stories live. Discover now