Gülüşünden papatya toplaması gerekenlere...
"yerde kanlı bir papatya etrafından takip etmem için bırakılmış kan damlaları oluyor takip ettiğimde bir ormanlık alana giriyoruz bir sürü çukur ve içlerinde tanıdığım herkes beyaz taze papatyalarla süslenmişken, kendi tabutumun içinde kanlı papatya görüyorum ilk başlarda korkmadım ve taktığımda söylenemez kabus dedim attım bir kenara ama her gün kendimi daha iğrenç halde görmeye başladım. "
" İlk gördüğün günü hatırlıyor musun? " tedirgince yüzüne baktı ve kafasını hayır anlamında sallamıştı.
" Emin misin uzay "" Ne demek istiyorsun"diyip birasından bir yudum aldı.
"demek istediğim rüyaların haber verme amaçlı değilde bir takım etkilenilmiş olayların bilinç altına yerleşmiş şekli olduna inanıyorum ve sen söylemedikçe kuyuyu temizleyemiyorum"
Gecenin konuşmalarına cevap verecek hali yoktu uzayın. Birasının sık yudumlarını artırdı. Birden kafaya dikti. "hadi artık kalkalım" dedikten sonra gecenin ciddi misin bakışı attı. Uzay ise kalkmasınını gözlerini arabaya doğru yuvarlayarak anlatmaya çalıştı. Gece oflayarak ayağı kalktı.
Arkadan yavaşca yürürken ilerideki papatyaları gördü ve koşarak yanına gidip 5-6 tane koparıp arabaya bindi Koltuğa hızla atlayıp uzaya döndü. "Seninle beraber bir Papatya İhtilali başlatalım, geçmişte gördüğün bütün papatyaları unut sadice bu taze, senin iyi olmanı isteyen insanın papatyasını hatırla"
sıcak gülüşüyle uzayın koltuğuna yaklaşıp papatyaları birbirine bağlayarak direksiyona doladı. Uzay etkilemişti. Şuana kadar hiç bir psikiyatrist onun kadar nokta atışı tahminler yapmıyordu veya yapıyordu ama hiç biri eşofmanla bira içip, direksiyonuna papatya dolamamıştı veya hiçbiri papatya kokmuyordu.Belki bir gün ona o günü anlatırdı ama şimdi değildi. Onun psikiyatristi değilde arkadaşı yakını olmasını isterdi.
Uzay gözleri kapalı sadice kokuyu almak istiyordu. Birden koku yoğunlaştı. Gözlerini açtığında elindeki papatya kokulu parfumunu havaya sıkıp gülen bir geceyle karşılaştı. "Parfummümü sevdiğini düşündüm" uzayda sıcak gülüşüyle camdan dışarı baktı. Sonra gecenin yüzüne bakıp "Hiçbir gece bu kadar özel kokmadı."
"Parfumu bırakayım istersen papatyalara sıkarsın" uzay bu sefer kahkaha patlattı "papatyalara papatya kokusu sıkıyoruz farkında mısın"
"Ben sana ilk görüşmemizde ne dedim seni kusursuz bir manyak yapcam"
"Seni geçtim diye sonra bana kızma ama"
"Yaşamak için ikimizde daha da manyak olmalıyız" ikiside birbirine bakıp tebessüm ettiler ikisi de bunun ne kadar doğru olduğunu biliyordu. Ve her insana ne kadar gerektiğini de uzay arabasını geri vitese takıp yola koyuldu. " ümit ediyorum bütün gece amcalara maç muhabbeti yapıp çay içemezsin."
Gece gülüp "Saat geç oldu, sabah 8de kalkmam lazım birileri için"
"kim miş o birileri"
" artık her zaman görüşmemiz olduğunda masama papatya bırakacak olan biri" uzay, bir yola bir geceye bakıyordu. Gece ise yine bir şey dememiş gibi telefonuyla meşgul olamaya başlamıştı. Evin önüne geldiğinde görüşürüz diyip el salladı. Anaktarları arasından doğrusunu deliğe sokmaya uğraşıyordu. Kapı açıldığında yatağa yönelip direk yüzükoyun kendini attı.
Gece deliksiz bir uyku çekti. Sabah saat 7 gibi kalktığında ilk işi aynaya bakmak oldu gece silmeye üşendiğim ruju artık kulağındaydı saçlarını toplayıp suratını yıkamaya koyuldu. Yine aynı rujunu sürdükten sonra yüksek bel pantolon ve beyaz gömlek geçirdi üstüne. tek istediği şey tekrardan uyumaktı ama yine dışarı çıkıp taksiye bindi ve yine ofisine gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya İhtilali
ChickLit" Bütün dünyaya bir papatya İhtilali lazımdı. Kadına nasıl yaklaşılması gerektiğini anlatıcak bir ihtilal" 🌸🌸🌸 Siz hanımefendi ayağınızdaki toplularla yere vurarak yerin ve benim kalbimin hızlı atmasını sağlıyorsunuz. Eli...