Taehyung söyleyeceği kelimeleri seçmekte zorluk çekiyordu. Bir süre konuşamadı. Ama bu konuyu uzatmak istemediğinin farkındaydı.
Zaten ağlamaya müsait bir halde beklerken bunları duymak göz yaşlarının firar etmesine neden oldu.
Bir bir yaşlar süzülürken gözlerinden, sadece hıçkırıkları duyuldu bir süre sessizliğe bürünmüş odada.
Jungkook şaşkınlığın verdiği etkiyle ona bakıyordu.
Hıçkırıklarından omuzları sarsılan Taehyung'a sarıldı daha sonra. Acısını paylaşmak istercesine içten bir şekilde öptü saçlarını.
Oda ağlıyordu, oda şaşırmıştı ve bu şaşkınlık onun da canını yakmıştı.
Kendisine nazaran Taehyung daha naif bir insandı. Bunları konuşmak ve sonunda vardıkları nokta onu sarsmıştı.
Taehyung iyice içini döktükten sonra ağlamaktan bithap düşerek kaldırdı başını Jungkook'un göğsünden. Hiç birşey söylemedi. Sadece gözlerine bakıyordu.
J: (baş parmağıyla ıslak gözlerini sildi ve elleriyle yanaklarını tuttu) Taehyung..
sadece efendim dercesine bir mırıltı çıkarabilmişti.
J: seni seviyorum..
Taehyung tekrar ağlamamak için dudaklarını birbirine bastırdı fakat Jungkook tam o sırada birleştirdi kendi dudaklarını onunkilerle. İkisininde tekrardan ağladıkları için nefesleri titriyordu.
Jungkook içinden onu bırakmayacağına dair yemin etti.
Belki de bu onlara Tanrı'dan gelen bir mesaj olabilirdi..
******
T: Hazır mısın?
Odanın dışında kapıyı tıklatırken sordu.
Jungkook annesiyle buluşmak üzere hazırlanıyordu. Taehyung o hazırlanırken aşağıya inmiş diğerleriyle biraz sohbet etmişti.J: daha değil, birazdan geleceğim
Aldığı yanıta istinaden tekrar geri döndü.
H: Tae, biz de bu akşam bir şeyler yapalım
T: ne gibi?
H: bilmem, dışarı çıkalım, dolaşalım
Y: bir yerlerde bir şeyler içebiliriz, eskiden hep gittiğimiz cafeye gidelim
T: olabilir bana fark etmez
Kendini koltuğa bırakırken konuştu. Aklı karışıktı, yüreği çalkalanıyordu ve odada Jungkook'la konuştuklarını Hoseok ve Yoongi'ye hâlâ anlatmamıştı.
Hoseok'un yüzünden gülümsemesi silindi ve ciddi ama bir o kadarda şefkatli bir şekilde içini kemiren soruyu sonunda Taehyung'a yöneltti.
H: bir şey oldu değil mi?
T: ne?
H: odandan döndüğünde zaten gözlerin kızarıktı, ağladın Taehyung. Bir şey mi oldu?
T: (saçlarını geriye doğru taradı) daha sonra konuşsak
Hoseok kafa salladı. Onunda içi rahat değildi.
Jungkook'un geldiğini belli eden ayak seslerine karşın, arkasına döndü Tae.
Çok şık görünüyordu. Giydiği takım elbise tam anlamıyla vücudunu sergiliyordu. Sadeydi ama etrafa saçtığı aura bile Taehyung'ın kalbinin hızlanmasına yetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• For You // Vkook •
Fiksi Penggemar" Ona aşık olmak tam bir aptallıktı ve ben görebileceğiniz en büyük aptaldım. "