ohhh 4pm ho gyaaa ....
sab bacche aagye ho ge ...
accha mein chalti hu safia ko hug karte huwe Rehma kehti hai ...
... coaching classes❤
mein apne room m chote bachiyo baccho ko padati thi ...chota sa room jiss mei badi si window jahaa se hwaa iss trike chuti thi jaise sukoon ehsaas dilaati thi ...Aaas paas m bhut se aise ghar the jahaa je bacche padh nhi paate ..mere yhi koshis hoti thi ki taleem hasil kre zindagi mein aur sahi galat mein fark jaane ...ek behtar insaan bne .
waise na mere classes m bus 30 bacche hai jin ki age 4 se 13 ke beech ki hai .sabse fav meri Rukhsar 4 year jis ka ek daat toota huwa jab wo bolti hai maa shaaAllah bhut accha lagta hai ...unki muskurahat se jaise mere zindagi m saare rang ho ..chale tab classes ab ...
Asslamualikum....mmmmmm sab kids ek saath kehte hai ..
walikumasslam ..Rehma muskura ke jawab dyti hai ..
to jo maine work diya tha sab ny complete kiya ...
jee Appi iiiiiii ...
very gud ...
sab log apni apni book open kre mein abhi thodi dair sab se ek ek kar ke sunti hu ....
Rukhsar cehra giraaye huwe...
kyaa huwa meri rukko ko ...
appi hum app the nhi bolende jaaye ...
areee kyu ..
kya kiya maine sad sa cehra banate huwe Rehma kehti ...
aaj tanday hai ...
tanday ye kya Rehma haste huwe kehti hai ...
thanday tanday yyyyy oh hooooo aap ko ye bhi nhi maloom 😕
Accha sunday ..accha Sunday ohhh ...rehma muskurati hai ..
aaj to aap story aap thunate ho ...
ohhh haa ..
acche to phir aaj mein aapko hamare prophet Hazart Adam A S (pbuh)ki story sunaati hu ...hamare first prophet.
ohhhh wow Maa shaa Allah ..sab kids saath mein kehte hai ...
in shaa Allah aap sabhi isse bhut sikhenge..
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ "
ADAM ALAHSALAM (pbuh)
**********************Jab kuch bhi nahi tha tab sirf aur sirf Allah tha.phir Allah ne pani ko banaya ...pani ke oper apna arsh banaya jahan Allah ki kursi hai...jahan Allah Ta'alah maujood hain.
Uske baad Allah be qalam (pen) ko banaya aur kaha likho...qalam ne poocha kya likhun...Allah Ta'alah ne kaha qayamat tak jo kuch bhi hone vala hai sab kuch likh do to Allah ke hukum se qalam ne har cheez likh di..phir Allah ne LOHE MEHFOOZ banaya jo Allah ka ak tarah ka office hai jahan har cheez qalam se likhi hui maujood hai. Qayamat tak kya hoga kitne log kab paida honge kya karenge...duniya ka ak ak haal har cheez likhi hui hai Allah ke ilm main hai...
Uske baad Allah ne 50 000 saal baad aasmaan aur zameen ko banaya .Uske baad farishtoon ko banaya jinoon ko banaya.
Uske baad 6 dino main pori duniya banaye... ye 6 din hamare dinoon ki tarah nahi the ye Allah ke din the
1..Saturday ko mitti banaye
2...Sunday ko pahad
3..Monday ko trees
आप पढ़ रहे हैं
khoobsurat...
Short Storyye kahani h 21 saal ki Rehma naaz ki .jo Alag hai sabse judaa .jo khoobsurat h dil ki .lykin log pehle uske cehre ko dekhte hai khair dekhte kya hota ...kya usko koi samjh ske ga .