Költözés Troforsba

84 5 1
                                    

Haza értünk és én örömömbe ugráltam és sÍrtam. Deabba kellet hadnom mert pakolnom kellet.HOLNAP KÖLTÖZÖK TROFORSBA.!!!!!! De fájos szÍvel elkelett búcsoznom a legjobb barátnőmtől Szilvitől. De mondtam neki h meg vissza látogatok. És igy egy kicsitt nyugott lett.Nah de indulás TROFORSBA!!

Ugye 3 órás volt odáig az út de sajnos a bátyám nem akkart jönni de végül rá beszéltem. Ö meg odáig van Lisa meg Lenaért és montam neki ogy ők is ott laknak nah akkor ö is pakoltbe ugy mint én.De mig a kocsiba ültünk addig csinátam pár képet hogy megyek TROFORSBA.És ugye nekem instrangamon meg van Marcus és Martinus és ők voltak az elsők akik be lájkolták és meg kommentett is Ítak hogy: igy van jönn hozzánk!! És én a kocsiba fel kiáltottam hogy Uristen !

Addig a kocsiba beszélgetem anyával meg apával hogy anyira de anyira örülök hogy azt else hiszem hogy melletük fogok lakni. De mig én beszéltem oda is értunk ugye nem tudtuk hogy hollaknak pontos házszám ezért a Trofors feliratnál ott voltak Mac és Tinus meg az apukájuk és elmentünk a házhoz nagyon nagy volt hatalmas és kiszetük a holmikat a kocsiból segÍtettek be pakolni a szekrénybe. Addig beszélgetünk hogy messze van e a suli? É mondták hogy nincs mesze egy köpésnyire ugy hogy nm kell korán kellni.Meg kérdezték hogy melyik az egyik kedvenc zeném? A first kiss.

Marcus: Nekem is ! (mosolygot)

Én: neked Marinus?

Martinus: Bae mert szeretem benne a táncot!

Én: Hát igen a tánc! :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Marcus and MartinusWhere stories live. Discover now