Egy nagy ajándék!

139 6 0
                                    

Hétfő reggel: 

Ma is az ébresztőm költött hogy el ne késsek az iskolából. De visza aludtam. Arra keltem fel hogy a bátyám ordÍt hogy keljek fel. Gyorsan fel öltöztem de már késsésben voltam. Le mentem a konyhába be kaptam pár falatott és indultam a suliba út közben anya fel hivott.

-Szia kicsim meg találtad a szenvicsedet?    

 - Szia anya nem mert el kések a suliból el aludtam!   

 -Jol van. Majd amikor vége van a sulinak gyere gyorsan haza mert megyunk majd el , oké 

 - Oké, de hova?    

 - Az meglepetés!    

 - Oké anya de már le teszem mert be értem a suliba.   

 - Jol van.Szia kicsim.    

- Szia anya.

Ahh hálistenek be értem még jó hogy ilyen közel lakom a sulihoz. Gyorsan be mentem a tanteremben ahol következet az órám. Gyorsan el telt a 3 óra és most ebédlőbe kell menni mert ot kajálunk. 

Kérdem Szilvit:   

 - Oda ülünk a saját helyünkre?     

 - Alap hogy oda ülünk az a mi helyünk!   

  - Akkor jó. 

  Kérdezi Szilvi:  

  - Miért nem eszek?   

  - Hátt.....    

  Elmeséltem neki a reggelimet hogy történt.   

 - Az igen..

Csöngetek menükel órára. Vége vannak az óráknak lehett haza menni. Én rögtön indultam haza mert kiváncsi voltam az ajándékomra. Rögtön haza is értem anya már otthon volt.

- Szia anya.  

 - Szia kicsim. Fogjál olyan kis táskát amibe belefér amit te szeretnél hozzni.     

 - Oké. De hova megyünk? 

 -Egy rajóngó találkozóra.  

 - Tényleg! És kinek a rajóngó találkozóra megyünk?

- Szerinted?

-Justin Biber, Selena Gomez vagy Marcus and Martinus??

-Az útolsó 

-Tényleg anya?

 -Igen

-Úristen! Gyorsan be pakolok és mehetünk!                                                                                                             

Marcus and MartinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora