Elindultunk Osloba mert ott volt a Rajongó találkozó. Nagyon örültem hohy anya meg vette oda a belépőt mert nem olcsó pénz. 1 órás volt az út mert mi Norvégiába laktunk mert apukám oda valosi. Alnabruba lakuk és oslo nem sokra van ott. Oda is értünk. Nagyon kevesen voltunk. Marcus és Martinus meg érkeztek ők is. Énekelték a First Kiss és úgye minden koncerten fel hivnak lányokat meg se álmondtam hogy engem fognak felhivni, és meg kérdezték honan jöttem. És kérdezték hogy mi szeretnék lenni és mondtam nekik hogy hátér táncos.És még meg kérdezte Marcus hogy tudom e azokat a táncokat amelyike az ők táncosok csinálnak és én mondtam hogy igen. El énekelték a zenéket nem sokat csak 5 zene számot. Utána meg oda mentek a rajongók hozz és csináltak képeket, meg musicallykat.Utána anya el ment az egyik barátjához mert a kislánya is oda van értük. Oda jöttek hozzám Marcus és Martinus.
Kérdezte Marcus:
-Szeretek táncolni.
-Igen.. szeretek.
-Mert beszéltünk Martinussal hogy nem e vállalnád be hogy legyél a háttér táncosunk? Mert kevés a hátér táncosunk.
- Ööööö meg kell kérdeznem anyát, mert ugye nekem suli is van és a sulit nem szabad abba hagynom. És nekem nehéz lenne Troforsba járnom 3 órás oda az út.
Mondta Martinus Marcusnak:
- De Marcus melletünk van egy üres lakás abba senki sem lakik oda költözhetnének?
Én: -Nagyon jó lenne, de sajnos nem az én dötésem.
Megérkezet anya is. Marcus és Martinus köszönt anyának és meg kérdezték anyától hogy lehettek e a háttér táncosuk anya rögtön igen mondott.
Anya: - De kicsim hogy fogsz le járni Troforsba?
Martinus: - Melletünk van egy üres ház nem is nagyon drága.
Anya: - Rendben akkor kicsim holnap költözünk!
Magamban mondtam hogy ezaz! Uristen el sem hittem hogy Marcus és Martinus kérte meg hogy legyek a hátér táncosuk.
Én: - Anya és a suli?
Marcus: - Troforsba is van suli mi is oda járunk!
Martinus: - Akkor osztálytársak leszünk!
Én: :)
Megérkezet Marcus és Martinus apukája.
- Csokolom
Kjell: - Szia. Fiam mehettünk?
Martinus. - Igen. akkor majd még találkozunk..........
- Marianna
Mi is haza mentünk anyától el kértem a böröndöt é be pakoltam tudom hogy holnap idulok de jobb most be pakolni mint holnap.
KAMU SEDANG MEMBACA
Marcus and Martinus
RomansaSziasztok! Ez egy jó kis olvasmány lesz. Nem lesz unalmas, de izgalmas lesz . Le röviditem az egészet. Az lesz a lénye hogy én meg ismerkedtem egy ikerfiúkkal. Remélem tetszeni fog nektek! Egyit akkartam mondani. Jó olvasást!