{Jason}
Kosten wat het kost.
We moeten dus een team samenstellen zodat we Jas en Lyla kunnen bevrijden.
Maar wie is er te vertrouwen?
Ik word afgeleid door de naald die mijn arm in gaat.
Auw.
"Je weet wel wat je doet toch?" Vraag ik aan Ryan.
" Nee, maar dit zal vast wel goed zijn."
Ik kijk hem aan. " dus je weet niet wat je doet maar je injecteert een rare vloeistof in mijn arm?"
Hij lacht. " Het is de bedoeling dat deze geneesmiddel in je lichaam komt. De juiste prik-techniek heb ik niet nodig."
"Weet je al wie we kunnen toevoegen aan onze team?" Vraagt hij.
Ik knik. "Als eerste: - Elizabeth"
Ze vraagt namelijk al dagenlang hoe het gaat met Jas en Lyla. Ze is net als mijn moeder voor mij en niemand verdenkt een 46-jarige vrouw.
Ryan knikt goedkeurend. "Oke, ik zat ook te denken aan Sebastiaan."
Ik knik.
Na een uur hebben we dan eindelijk ons team samengesteld:
Elizabeth: ik denk dat iedereen wel weet wie dit is.
Sterkste punt: zorgzaamheid+ niet verdacht vanwege leeftijd.Sebastiaan: een werknemer van mij. Hij werkt in het restaurant dat ik bezit. Sterkste punt: hij kan op de uitkijk staan en komt heel vriendelijk over dus is hij niet verdacht. Hij heeft ook een brevet dus hij kan ook helikopters besturen.
Vera: zij was een vriendin van Jas. Ze hebben elkaar ontmoet voordat Jasmine naar het internaat ging voor zwangere vrouwen. In het echt werkte ze undercover voor mij. Sterkste punt: ze is jong en knap. Goede afleiding dus.
Jake: hem kennen jullie ook nog wel denk ik. Hij is al eens in het huis van Benz geweest toen hij Jasmine moest kopen voor mij. Sterkste punt: hij is slim en kent het hele huis van Benz.
Drew: hij werkt in het bedrijf voor mij en is een professionele detective. Sterkste punt: hij is heel goed met codes en apparatuur.
Garrix: hem kennen jullie nog niet, maar hij levert alle wapens aan ons. Sterkste punt: hij heeft toegang en beschikt over de beste wapens.
Dit is ons team. Over exact 3 dagen gaat ons plan in: Jasmine en Lyla terug brengen.
°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●
Stemmen! We staan bijna op #10
Blijf reacties plaatsten en stemmen!❤❤
JE LEEST
Still fallin' for him
Romance"Door wie is dit spelletje gewonnen?" Vraagt Benz " niet door jou klootzak!" " Weetje volgens mij ook niet door jou. Jij hebt Jasmine niet en ik ook niet. Het lijkt erop dat wij allebei verliezen broertje" " Noem me niet zo" sis ik ~~ ●Vervolg v...