Geniet van de extra lange deel. Hierin wordt alles duidelijk. Veel lees plezier❤
{Jason}
Wanneer ik de deur open doe, zie ik zoals verwacht Benz in de deuropening staan.
Zonder iets te zeggen komt hij naar binnen. Hij gaat zitten en pakt z'n pistool erbij.
"Jullie hebben niet heel lang de tijd om alles uit te leggen. Als dit een truc is, gaan jullie er allemaal aan." Zegt hij en zwaait met zijn pistool.
Waneer ik de deur dicht wil slaan, zie ik dat zijn mannen ons huis omsingeld hebben. Tijd voor de waarheid dan maar.
Iedereen is erbij komen zitten. Wij zitten allemaal aan een kant en Benz zit tegenover ons.
"Goed..." begin ik.
"Abigial leeft dus nog."
"En hoe kan dat?" Vraagt Benz.
Ryan kijkt mij aan met een 'weet je het zeker?' - Blik. Ik knik en begin te vertellen.
"Omdat we haar nooit vermoord hebben Benz." Zeg ik.
"Waarom zeiden jullie van wel dan?" Vraagt hij.
"Omdat het moest. Zo kon ik het extra geld krijgen dat ik nodig had."
"Nodig waarvoor?" Vraagt Jas.
Nu kijkt Elizabeth mij met medelijden aan. Ze huilt altijd wanneer ze dit verhaald hoort.
"Mijn vader was geen goed mens. Hij mishandelde mijn moeder. Zelfs toen ze zwanger was van haar tweede kind. Ik ben daardoor ook maar enig kind gebleven en was mijn moeder haar favoriet." Begin ik.
"Ik was klein en ik heb alles gezien. Hij heeft haar ergens gedumpt en daarna vermoord. Maar voordat dit gebeurde zat ze gevangen. Voor iets wat ze niet had gedaan. Ze kon vrij komen maar daarvoor had ik geld nodig. En daar begon het handelen in meisje."
"Ben je zelf op dat belachelijke idee gekomen? Weet je wel hoe vreselijk het daar is Jason?" Vraagt Jas.
Beschaamd kijk ik naar de grond.
" Ja ik weet hoe vreselijk het is. Maar het was voor mijn moeder. Ik was jong en door het handelen in vrouwen kon ik dichterbij haar komen. Iedereen doet dingen voor de mensen waar ze van houden ook al is dat af en toe niet slim." Zeg ik terwijl ik naar Jas kijk. De rest is aandachtig aan het luisteren naar mijn verhaal."Hoe zit het met Abigail? Waarom moest je haar vermoorden?" Vraagt Benz.
"Ik kreeg extra geld als ik dat deed. Ik weet ook niet waarom of waarvoor. Het enige wat ik weet is dat ik dat geld nodig had en haar moest vermoorden."
"En dat heb je niet gedaan dus?" Vraagt Benz.
"Nee dat heb ik niet gedaan. We deden alsof, omdat jij het door zou kunnen vertellen. Er was ook nooit een begrafenis. Ze is gevlucht, want we konden haar niet vermoorden." Leg ik uit.
"Wanneer ben jij in het spel gekomen dan?" Vraagt Lyla aan Ryan.
"We waren altijd al beste vrienden. We hebben allebei geen broers of zussen, maar we hadden elkaar. Ik wist het van zijn moeder en hij had hulp nodig. Bovendien verdiende ik er ook wat geld mee." Legt hij uit.
Lyla knikt.
"Maar Benz is jouw half broer toch?" Vraagt Jas.
Ik knik. "Van vaders kant. Dat verklaart ook zijn gedrag." Zeg ik.
Hij geeft mij een dodelijke blik.
"En hij wilde helpen om jouw moeder te bevrijden?" Vraagt Jake.
Ik schud nee. "Hij begon met deze handel. En hij bracht ons op het idee om het ook te doen."
Ze knikken begrijpelijk.
"Hoe oud was je toen je moeder vermoord werd?" Vraagt Jas.
"9 jaar."
"Waar bleef je dan? Bij je vader?" Vraagt ze.
Ik knik. "Maar hij was nooit thuis. Degene die voor mij gezorgd heeft, is Elizabeth. Ze zorgde voor mij als haar eigen zoon. En daar ben ik u dankbaar voor." Zeg ik tegen haar.
De tranen stromen over haar wangen. "Ik deed het met liefde mijn zoon." Zegt ze en drukt een kus op mijn hoofd.
Ik zie Jas glimlachen.
"Waarom ben je gestopt met handelen dan?" Vraagt Garrix.
"Nadat ik hoorde dat mijn moeder... had ik het geld niet meer nodig. Ik stopte en kreeg haar erfenis. Daarmee kon ik mijn eigen bedrijf opzetten. En nu ben ik hier."
"Hoe heb je mij ontmoet?" Vraagt Jas.
Ik krijg een glimlach. "Dat verhaal vertel ik je graag persoonlijk. Alleen"
Ze knikt.
"Nog andere vragen?" Vraag ik.
"Ja. Waar is Abigail nu?" Vraagt Benz.
"... Ja even daarover... hoe moet ik dit zeggen..." begin ik.
°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●
Een extra lange deel voor jullie!❤ 2 delen op een dag.
Hebben jullie nog vragen voor de personages? Als er iets niet duidelijk is hoor ik het graag.
We zijn bijna bij het eind.
Stemmen!!❇
JE LEEST
Still fallin' for him
Romansa"Door wie is dit spelletje gewonnen?" Vraagt Benz " niet door jou klootzak!" " Weetje volgens mij ook niet door jou. Jij hebt Jasmine niet en ik ook niet. Het lijkt erop dat wij allebei verliezen broertje" " Noem me niet zo" sis ik ~~ ●Vervolg v...