Foto van Jasmine{Jason}
Een traan verlaat de ooghoek van Jasmine wanneer Benz een pistool tegen haar hoofd houdt.
Ze kijkt me aan met een blik vol angst en pijn. Ze sluit haar ogen voor even en open ze weer.
Zachtjes hoor ik haar zeggen: ik houd van je."Je gaat geen afscheid nemen Jas! Hoor je me?" Schreeuw ik.
Er verschijnt een kleine glimlach op haar gezicht. Ze legt haar handen op haar buik en kijkt me met een veelzeggende blik aan.
... Ze ziet er wat voller uit, maar mooier. Het dringt nu pas tot mij door dat ze zwanger kan zijn. Ze kreeg hier amper te eten dus..
Haar buikje wordt verhuld door een losse jurk. Het is daardoor moeilijk te zien.
Is Jasmine zwanger? Van mij?
Ze knikt. Terwijl ik de vraag niet eens hard op had gesteld.
Ik zie hoe Benz de trekker over wilt halen.
"Abigail leeft nog!" Roep ik snel.
Hij kijkt me aan met een blik vol ongeloof. Ik zie hoe zijn gezichtsuitdrukking verandert van meedogenloos naar een blik vol emotie.
Zijn hand begint te trillen waardoor hij de pistool laat vallen.
"Je liegt." Zegt hij.
"Nee Benz. Ze leeft echt." Zegt Ryan.
"Oh ja? Waar is ze dan?"
"Dat zeggen we pas als je ze vrij laat." Zeg ik.
Benz begint te lachen. "Denk je dat ik achterlijk ben?"
Ja.
"Je wilt bewijs? Goed dan." Zeg ik en pak mijn mobiel erbij.
Ik toets een nummer in en hij gaat over. Snel zet ik hem op speaker en na een paar secondes neemt iemand op.
"Hallo?"
"Abigail, gaat alles goed met je?" Vraag ik.
"Het gaat wel, hoe gaat het met Benz?" Vraagt ze.
Net wanneer Benz wilt antwoorden, hang ik op.
Hij geeft mij een hatelijke blik.
"Hoe kan dit?" Vraagt hij vol ongeloof.
"Je krijgt een uitleg, als je hun laat gaan." Zeg ik doelend op Jas, Lyla, Vera en Jake.
Hij kijkt wanhopig om zich heen. "Je weet dat als je mij voor de gek houdt, ik zo lang als ik leef opzoek ga naar Jasmine en Lyla. Ik heb dan geen genade en vermoord ze allebei binnen no time."
Ik knik. En wacht af.
"Laat ze gaan." Zegt Benz en de vier mannen laten ze los.
Jasmine rent naar mij toe en ik sla mijn armen om haar heen. Ze begint te huilen.
"Ik heb je gemist Jason!" Zegt ze huilend.
"Ik jou ook Jas. Ik laat je nooit meer gaan."
Ze drukt een kus op mijn lippen. " Ik houd van je." Zegt ze.
"Ik nog meer van jou."
"Ben je echt zwanger?" Vraag ik zenuwachtig. Als ik de hint verkeerd heb begrepen, zou dit best wel gênant worden.
Ze knikt. "Ja Jason. We krijgen een kindje." Zegt ze.
Blij knuffel ik haar weer. Lyla en Bryan zien er ook gelukkig uit. En Vera en Jake ook.
Vera pakt iets uit haar broekzak en geeft het stiekem aan mij. Ook overhandigt ze er een aan Bryan en Jake.
Jasmine kijkt vragend naar mij en het pistooltje. Het is geen echte. Er zitten alleen maar verdovingspeiltjes in.Zo Snel mogelijk schieten we Benz en de andere mannen neer. Ze vallen op de grond neer en dat geeft ons genoeg tijd om weg te vluchten.
Snel rennen we naar de achterkant van het huis waar de helikopter op ons wacht met daar in Sebastiaan, Garrix en Elizabeth.
Ze helpen ons om er in te klimmen en binnen 5 minuten zijn we allemaal veilig.
******* 2 uur later.*******
"Lieverd, ik denk niet dat het slim was om tegen Benz te liegen over Abigail. Hij zal er alles aan doen om ons kapot te maken. We zijn niet veilig zo." Zegt Jasmine terwijl haar hoofd op mijn borst rust.
"Ik loog ook niet."
Ze kijkt op. "Dus Abigail...?"
"Ja Jasmine. Abigail leeft nog..." Zeg ik.
°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°•○●
Stemmen!
Het einde is bijna in zicht😊.
❤❤❤❤
JE LEEST
Still fallin' for him
Lãng mạn"Door wie is dit spelletje gewonnen?" Vraagt Benz " niet door jou klootzak!" " Weetje volgens mij ook niet door jou. Jij hebt Jasmine niet en ik ook niet. Het lijkt erop dat wij allebei verliezen broertje" " Noem me niet zo" sis ik ~~ ●Vervolg v...