okul ilk günü

346 15 3
                                    

luhan sabah kaltı ve kris'in ona verdiği kıyafetler yani okul formasını giydi ve arabaya bindiği gibi okula geldi herkez onun arabasına bakıyorlardı okul devlet okuluydu ve genelde durumu orta derce olanlar çoktu bu onun işine yarardı hem laboratuvar'a yakın hemde içinde birsürü insan var .

müdürle konuşdu ve onu sınıfına götürdü .luhan sınıfa giderekn düşünüyordu nasıl davranmalıyım soğuk yada cana yakın .en iyi ortası bencede.

*sınafa girdim *

''merhaba,ben Luhan,bana iyi ba-''daha cümlem,i tamamlamadan kapı alacaklı gibi calınıp sonra biri içeriye girdi .kısa boylu,üzerinde okul hırkası yerine yelek olan bir kız girdi.o kapıyı o mu vurdu ?

'' GEÇ KALDIĞIM İÇİN ÇOOOK ÖZÜR DİLERİM '' kulağımın zarı patlatacak bu çocuk ya

''kim bilir yine nolduda böyle geç kaldın sen ?'' demek her zmn geç geliyormuş bu kız .

''bakın hocam çantam orda ben erken geldim ama komşumuz aradı ve kardeşimin ateşinin çıktığını söyledi bende onun yanı gittim ve ilaçlarını nasıl kullanması gerektiğini hem acıkladım hemde ilaçları kardeşime içirdim. o yüzden geç kaldım '' gerçekten doğruyu söylüyor hisedebiliyorum.

''tamam,yerine geçebilirsin'' bu fazla kolay olmadı ?

''luhan sadece şuraya ourabilirsin.çünkü başka yer yok '' bakınca gerçekten yer yokdu sıra tam sınıfın ortasındaydı.tamam diyip yerime geçtim.

*beş dakika sonra*

5 dakika önce geç kalan kız sabahki haline göre çok sesiz -yani sadece derse odaklanmış-.

10 dakika oldu ama ben sıkıntıdan patladım ve yine kapı çaldı bu sefer sesiz  ve sakin biri girdi sınıfa öğretmene bir kağıt verip bu tarafa doğru geliyordu.

'' merhaba ben ...''

♔ ben farklıyım ♔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin