JaHun?SaSe?

227 10 1
                                    

"Merhaba ben S.E.H.U.N.Derslerde beni rahatsız etmezsen sevinirim."neden ismini vurguladı ki salak gibi mi gözuküyorum ?
"kes şu sesini şehum !"
"LANET OLASI S.E.H.U.N SEHUN !!''Neden vurguladığı belli oldu bu çocuğun.
"Sehun tamam yerine otur dili sönmıyor işde uzatma."
"Masuz yapıyor yaz."
"Hayır şehun masuz yapmuyorum."
"Biri beni öldursün yoksa ben bu kızı öldüreceğim." Vay be baya kavgalı bunlar.
"Ben ölmek için çok gencin sen benim yerinede öl şehun."
"Bende gençim ben niye ölüyorum ya.Öğretmenimmmm!"
"Tamam siz susun yeter ölmeyeceksiniz susun ama suzmasaniz olümünüz yaklaşıyor."Korktular galiba öğretmenden.

*Birkaç dakika sonra*
İkisinde kavga ediyorlardı ama ikisinde çalışkan galiba bir noktayı kaçırmadan not alıyorlar.Ne tuhaf ikili ama.Ahhh sonunda zil çaldı napacaklar acaba niyese ben ilk defa merak ediyorum.(Sen daha ne ilkler yaşayacaksın bak gör tatlım ^°^)Zil çalınca ilk defa gördüğüm biri geldi.
Yeni gelen →"Sajaaa...ben geldim."[ Saja korecede "Aslan" demektir.Geç kalan kızın adı.]
"Görebiliyorum Seong Gasin."["Seong-gasin"korecede baş belası demektir.]
"Geldi yine."
" adım kai.Seong gasin değil.Sehun sen ne dedinm şekerim."Sehun dedikden sonra dişlerin arasında konuşdu ve sehun denen kişinin "Geldi yine."Diyişide gözümden kaçmadı...Bu sınıfın kızları niye böyle bağırmaya başladı ???
"Birşey demedim seo-kai."
"Güzel."
"İzlinle kütübahaneye gitmeliyim."
"Bende gelişim aç kurtlar dizilmiştir şimdi oraya."Aç kurtlar???
"En büyük Aç kurt sensiz diğerlerine gerek yok ki."Kai'ye kapak oldu bu sözler.Ben ne diyorum ya.
"Yaaa öyle deme."
"Neyse bay!"
"Bay bay Aç kurtların lideri."
"S.E.H.U.N GİT BAŞIMDAN."
"TAMAMDIR...Saja bekle bende kütübahaneye gidiyorum,beraber gidelim."...Seni Aç kurtlarla yanlız bırakamam Saja...
abuk ol şehun."
"Sehun,saja adım."
''Tamam,üzgünüm."
"Önemli değil."derken kolunu saja'nın omzuna attı niye attıki
"Ayyyyy çok şirinler.'
"Ben bu çifti çok seviyorum ya Jahun eni yisi."
"Ben onlara Sase diyorum ne kadar uyumlular değilmi ?"
"Evet,Çok uyumlular."
"Yaaa!Sase?Jasun? Kaisaja'ya destekle ononları değil!"
"Sahun dah tatatlı."
''Siz ne anlarsınızki."

"Merhaba size bir şey sorabilir miyim?"
"sor."
"Sase veJasun nedir?"
"İkisi de aynı şey Saja ve Sehun'un isimlerinin birleşimini  oluyotr .Biz okul olarak onları yakışdırıyoruz.''

"Çok tatlılar ama ya.."

"Sevgiler mi ?"
"Sevgiliyiz diye duyurmadılar ama davranışları sevgililer gibi.Her zaman kavga ederler ama Saja'nın yanına bir erkek geldiğinde Sehun'un yüzü düşer ve kızgın bir halde erkeğe bakar.Saja,Geçen sene Sehun'un yaralandığını duyunca dersi bırakıp hastaneye koşdu.Saja 1 saat erkenden gelir ve tesadüfe bak Sehunda 1 saat erkenden gelir.Genelde konuşurlar yada ikisinde okuldışında part-time işlerinde çalışıyorlar ödevlerini zaman bulamadıklarında Okulda beraber yapıyorlar.İş yerleri bile karşi karşıya geçen günSehun,Saja'yı evine kadar bile bırakdı.Bence birbirlerini seviyorlar ama bir ad koyamadılar."
"Anladım teşekkürler...Bunları siz nereden biliyorsunuz ?"
''Onları takip ediyoruz.''

''hoşçakalın''

''bu çocuk niye kaçdı böyle ya ''

''deli olmalı''

''siz daha delisiiz am-''
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♔ ben farklıyım ♔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin