Bölüm 3

1.8K 88 8
                                    

Jungkook, "İyi olduğuna emin misin ? Tüm gün sinirin yüzünden okunuyordu." dedi
Jennie oflayarak "İyiyim Jungkook,iyiyim." diye yanıt verdi. Jungkook mesajları dikkatlice okudu.Jennie günlük hayatta böyle konuşmaz,mesajlarının sonunda mutlaka random veya emoji bulunurdu. Kısaca Jennie'nin başına bir şeylerin geldiğini biliyordu.Jungkook üstelemek istedi.Çünkü neler olduğunu bilmek istiyor ve Jennie'yi önemsiyordu.
Jennie'ye "Konuşmak ister misin?" diye bir mesaj gönderdi.
Jennie "Hayır" yanıtını verdi.
- "Hadi ama,sen böyle değilsin. "

+ "Pardon da sen benim nasıl biri olduğumu nerden biliyorsun acaba ?"

- "İnsanların nasıl birileri olduğunu tahmin edebilme kabiliyetim var,sende yok mu ?"

+ "İşine dön Jungkook,iyiyim dedim."

- "Sadece buluşalım ve neler olduğunu anlat,tamam ?"

+ "Saçmalamayı kes."

- "Saçmalamıyorum,sen normal davranmayı kes.Şimdi ne ile uğraşıyorsan bırak ve aşağıya in.Çünkü evinin önündeyim."

+ "JUNGKOOK,SEN GERIZEKALISIN.BABAM EVDE."

- "Umrumda olduğunu sanmıyorum. Zaten arkadaş değil miyiz? Baban bir şey demez.Hadi uzatma da aşağıya in."

Jennie oflayarak montunu aldı ve aşağıya indi. Jungkook gerçektende oradaydı ve onu bekliyordu. Jennie, "Sen deli misin ya ? Niye geldin buraya?" diye çıkıştı.Jungkook hafifçe gülümsedi ve "Senin hakkında konuşmak için gelmiştik buraya,benim hakkımda konuşmak için bir neden yok." dedi.

LOVE TRIANGLE [Jennie & Jungkook & Jimin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin