Jennie olanlardan şok olmuş bir şekilde Jungkook'un yüzüne bakıyordu. Olan her şey kafasını kurcalıyordu.Saçlarını avuçladı ve düşünmeye başladı.Neden böyle şeyler yaşanıyordu? İki kişinin sevgisini hak edecek n'apıyordu? Bunların hepsi kafasını karıştıran şeylerdi. Hızlı bir şekilde çantasını aldı ve basamakları çabucak inerek sinema salonundan dışarı çıktı. Jisoo,Lisa ve Rosé bekleme yerinde bekliyordu.
Jisoo hızlıca Jennie'nin önüne çıktı ve "Bizi niye beklemedin? Niye sinemaya Jimin ile girdin!" dedi.
+ "Sonra anlatırım Jisoo.Burdan gitmemiz gerek!"- "Neyi anlatacaksın Jennie? Ne oluyor?"
+ "Jisoo gel!"
Jisoo,Lisa ve Rosé'yi de alıp hızlıca Jennie'nin yanına doğru yürüdü.
Jennie hızlı adımlarla alışveriş merkezinin çıkış kapısına doğru yürüyordu.Çıkış kapısından çıktığında hızlıca bir taksi çevirdi. Fakat Jungkook'un da arkasından geldiğini bilmiyordu. Jennie tam taksi kapısını açarken bir el onun kolunu tuttu.
Jennie irkildi ve yüzünü onun kolunu tutan ele çevirdi. Jennie Jungkook'u fark edince kolunu çekmeye ve taksinin içine doğru girmeye çalıştı. Fakat Jungkook onun kolunu tutmakta ısrar ediyordu.+ "Bırak kolumu Jungkook!"
- "Bir yere gitmiyorsun,bunu bilmiş ol."
+ "Bıktım artık bu durumdan, gidiyorum!"
- "Buna izin veremem!"
Jungkook hızlıca Jennie'yi kendine doğru çekti ve taksinin kapısını kapattı. Jennie ve Jungkook'un yüzleri neredeyse birbirine değecekti.Birbirlerine bu kadar yakın olmak şaşırtıcı bir şekilde Jennie'yi rahatsız etmemişti.Jungkook'u da öyle. Fakat Jennie kendini Jungkook'dan ayırmaya çalışıyordu buna karşılık Jungkook Jennie'yi sıkıca kavrıyordu.Bu durumu gören Jisoo,Lisa ve Rosé şok olmuş bir şekilde olanları kavramaya çalışıyorlardı.
Jennie Jungkook'un bacağına doğru büyük bir tekme savurdu ve taksiye binip oradan uzaklaşmaya başladı.
Kızlar Jungkook'a bakıyordu. Jungkook sakin bir şekilde kızlara doğru bakıp "O arkadaşınız bir gün benim olacak ve siz de buna şahitsiniz." dedi.
Kızlar hemen başka bir taksi çevirdi ve Jennie'yi takip etmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE TRIANGLE [Jennie & Jungkook & Jimin]
FanficJennie okulunda başarılı, olgun ve güzel görünümlü bir kız olarak bilinir.Böyle bir kız olunca ise karşı konulamaz biri olur.Jimin onu ilk gördüğü andan itibaren ona karşı içindeki aşk duygusu günden güne artmaktadır.Jungkook ise pek farklı değildir...