Jungkook sözlerini söyledikten sonra bir süre Jennie'nin yüzüne baktı ve bu durumdan sıkılmış bir şekilde "Hadi artık,dinliyorum." dedi.
+ "O kadar da önemli değil. "- "Bu yüzden mi tüm gün sinirden patlayacak gibiydin ?"
+ "Seni bu ne kadar ilgilendiriyor ki ?:
- "Çünkü seni....önemsiyorum.Evet,önemsiyorum. Yakın arkadaşlar birbirlerini önemser değil mi?"
Jungkook "seni" kelimesinden sonra duraksadı.Çünkü seni seviyorum diyemezdi.Jungkook şu ana kadar ayrıldığı tüm sevgililerinden Jennie yüzünden ayrılmıştı. Ne zaman yeni bir ilişkiye başlasa aklına Jennie geliyor,ona ihanet edemeyeceğini düşünüyordu. Jennie onu sevmese bile.+ "Fakat Jungkook,biz yakın arkadaş bile değiliz."
- "Anlatıyor musun?"
Jennie nefes alıp verdi ve "Jimin benden hoşlanıyormuş." dedi.
Jungkook birkaç dakika Jennie'nin yüzüne baktı ve sinirli bir şekilde gözlerini çevirdi. "Ne demek hoşlanıyormuş?" diye sordu.+ "Bildiğin hoşlanıyormuş."
- "Öyle mi? Peki."
Jungkook koşar adımlarla Jennie'nin yanından ayrıldı. Jennie'nin "Nereye gidiyorsun!" diye haykırışlarını duymadan ilerledi.Yolda gördüğü her şeye tekme attı.Sinirini bunlardan çıkarıyordu.Jimin'in evine doğru gitmek istedi.Ama bu sinirle Jimin'r yanlış bir şey yapmaktan korkuyordu. Çünkü Jimin en yakın arkadaşıydı.Tabii artık en yakın arkadaşı mıydı?
Evine gidip,sinirle odasının kapısını çekti ve kilitledi.Annesi mutfaktan Jungkook'a "Noldu?" diye seslendi fakat Jungkook duymadı. Sinirle telefonunu aldı ve rehberde "J" harfini aradı. "Jimin" kişisine geldiğinde soluklandı ve aradı.
Birkaç saniye sonra Jimin telefonu açtı.+ "Efendim kanka ?"
- "Jennie'den hoşlanıyor musun?"
+"N-Ne demeye çalışıyorsun?"
- "Jennie'den hoşlanıyor musun dedim bana cevap ver!"
+ "Bunun seni ilgilendireceğini düşünmüyorum Jungkook."
- "İlgilendiriyor. Jennie'nin tüm gün yüzünü görmedin mi?"
+ "Böyle konuştuğuna göre sen de hoşlanıyorsun."
- "Kapa çeneni.Arkadaşlığımızı bir kez daha gözden geçirmem gerek. "
Jungkook telefonu Jimin'in yüzüne kapatıp,sinirle yatağa fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE TRIANGLE [Jennie & Jungkook & Jimin]
FanfictionJennie okulunda başarılı, olgun ve güzel görünümlü bir kız olarak bilinir.Böyle bir kız olunca ise karşı konulamaz biri olur.Jimin onu ilk gördüğü andan itibaren ona karşı içindeki aşk duygusu günden güne artmaktadır.Jungkook ise pek farklı değildir...