azyn

615 69 8
                                    


Totul începuse într-o zi de vară, pe când Azyn, o fată de două zeci de ani, ascultase o banală melodie, bineînțeles, asta fiind în capul ei.

-"PillowTalk", discuție intimă ce o mai însemna si asta? Oare el știe ce cântă? Dar ce mai contează este o melodie frumoasă o s-o descarc!

Cautând numele " Zayn Malik" youtube-ul îi arâtase numeroase variante de muzici cântate de el bineînțeles. Nu știa că are atâtea melodii, credea că e un artist care abia și-a început cariera. Gândul de a ști mai mult nu o lăsa în pace, începând să găsească date despre cântăreț.

Aflase câte ceva despre el, cum că făcuse parte dintr-o trupă One Direction fiind populară și atunci dar și acum. Cum de nu auzise de ea? Nici ea nu știa, dar sigur nu simțea nevoia să cunoască mai bine trupa, se axa doar pe acest cântăreț.

Dar parcă acel videoclip cu el și cu o fată nu o lasă în pace deloc. Erau așa de frumoși amândoi încât zâmbetul îi creștea considerabil, parcă văzuse cel mai frumos cuplu din lume.

Erau speciali, fară nicio îndoială, dar bucuria nu ținuse mult când aflase că, defapt, cei doi nu mai sunt de mult împreună.

-Dar cum? Au fost patru ani împreună!

Dar brusc își aminti de acea muzică "banală" în care el se saruta cu o fată blondă, dar nu era cine voia ea să fie.

Începuse sa se aprofundeze în informații legate de viața lui, aflând că acest cântăreț are doi ani și ceva de când este cu fotomodelul Gigi Hadid.

Dar nu e corect, ea nu este ca Perrie!
Nu știa cum s-a întâmplat asta, dar un lucru e sigur, voia să-i împace...

------------------

împăcare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum