azyn & perrie edwards

388 57 1
                                    

—Bună ziua Perrie Edwards!

—Bună ziu Azyn!

—Îmi pare bine că ți-ai facut timp pentru a-mi raspunde la câteva întrebări.

—Plăcerea e de partea mea Azyn!

—Deci să începem cu câteva întrebări elementare. Locul unde ai copilărit? Pe cât ești născută? Originea ta?

—Sunt născută pe 10 iulie 1993, În South
Shields, Uk.

—Ești un pic mai mică decât Zayn Malik.

—Da, Zayn...

—Poți să-mi spui câte ceva despre el? Având în vedere ca ați fost împreună.

—Zayn este un bărbat care nu poți să-l treci cu vederea, e frumos, talentat și foarte grijuliu.

—Cum a fost în timpul relației?

—A fost cea mai frumoasă perioadă a vieți mele. Sincer ma făcut să zâmbesc mereu, să simt că iubesc, ma schimbat.

—Încă îl mai iubești?

—Asta e o întrebare care mereu m-a afectat. Normal că-l mai iubesc. Nu pot să uit acele momente când eram pe scenă si aveam emoți, dar îmi treceau când îl vedeam pe scaunele din fața, zâmbindu-mi atât de cald ca un adolescent îndrăgostit, iar acum, după atâția ani, încă mă uit la acele scaune si parcă îl văd pe el, înca îl iubesc chiar dacă știu că fiecare avem o relație.

—Există o șansă de împăcare?

—Nu știu, acum e totul diferit, el o are pe Gigi și din câte văd e fericit, mereu am vrut să-l vad așa, dar cu mine. Oricum sper că este bine.

—Nu mai ține-ți legătura?

—Nu.

—Nu vreți măcar să fiți prieteni?

—Nu, pentru că chiar dacă am fi, tot nu pot uita că ma rănit...

împăcare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum