~zayn & azyn~
—Bună ziua Zayn Malik!
—Bună ziua și ție domnișoară Azyn!
—Mulțumesc că ai acceptat acest interviu și aș fi foarte mulțumită dacă ai răspunde sincer la câteva întrebări.
—Cu plăcere, orice dorești să întrebi eu îți voi răspunde cât se poate de sincer.
—Bun, să începem cu lucruri elementare. Pe cât ești nascut, câți ani ai, originea ta, unde te-ai născut, relații?
—Draga domnișoară sunt născut pe 12 ianuarie 1993, Bradford, am 25 de ani, sunt musulman, tatăl meu fiind de aceasta origine și că tot veni vorba de iubită, da am, Gigi Hadid.
—În legatură cu originea, oamenii nu ți-au adus jigniri în legătură cu asta?
—Da, mai ales când eram mic, copii nu mă bagau în seamă, toți mă judecau, dar ști ce? Este părerea lor, eu știu cine sunt și de ce sunt capabil, nu am nevoie de criticile lor, să le pastreze pentru ei.
—Bine argumentat. În legătură cu relațile, am fost informată că ai avut una destul de serioasă, e adevărat?
—Da, Perrie Edwards. O fată deosebită, dar am pierdut-o. Am fost foarte îndrăgostit de ea cei drept, atât de mult, încât am tatuat-o pe braț, dar acum sunt fericit că ea are pe cineva care o iubește orice ar fi, nu ca mine, nu am fost capabil să o iubesc și mai mult decât aș fi vrut.
—Nu mai sunt șanse de împăcare?
—Nu, chiar dacă aș vrea. E greu să repar ce am distrus. Am distrus inima ei care știu că este fragilă.
—Cu fotomodelul Gigi Hadid cum e?
—E bine.
—De ce ai răspuns așa sec? Nu o iubești?
—Ba da, dar nu simt nevoia să vorbesc despre aceasta relație, momentan.
—Sunteți de doi ani și ceva din câte stiu.
—Ști bine.
—Au existat certuri?
—În fiecare relație există certuri, nu e totul perfect.
—Cu Perrie cum a fost?
—A fost cea mai frumoasă perioadă din viața mea.
—Încă o iubești?
—Normal, o voi iubi mereu indiferent de situația care este, ea mereu va fi marea mea iubire....
CITEȘTI
împăcare
FanfictionCu toți știm de desparțirea lui Zayn Malik de Perrie Edwards în afara de ea, Azyn Hope. Uitându-se din întâmplare la stiri, fata îi adoră împreună, încercând sa găsească o cale de ai împăca. Oare Azyn o sa reușească ce și-a propus? #348- proza scur...