Cum și ce se scrie intr-un jurnal

428 1 5
                                    

Dragă Jurnal,

Mi s-a spus că am privire de psihopat. Iar eu am luat asta ca pe un compliment. Eu incă mă suport.Buni mă crede necivilizat pe zi ce trece. Ce-i ăla un vocabular necivilizat? Vorbesc cum am eu chef. Pentru mine eu decid ce-i civilizat și ce nu. Bine,ok,ok, sunt la vârsta la care orice pufan ras pe piept, cu freză de cuc și care se uită gen galeș la femee care și la aia i se mustesc flocii in chiloţi :))) au impresia că sunt in vogă 2014!! Da' yo arăt benesss!! Hai să luăm alt unghi de discuţie și să-ţi aduc la cunoștinţă că tare mult mi-ar face plăcere să dau o lege pentru umanitatea grasă, in kile,gelatină,grăsimi lœl :))) Deci,pornim de la cei care ii ajută prin intermediul mass-media --> In loc să-i spui să pună mâna să facă mișcare până transpiră toată maioneza din el/ea ( grașii sunt de 2 fele, mno?) ca să arate a om , tu ii oferi un clip in care o bighidoaică ciolănoasă le spune cum trebuie să stea in poza ( meh, selfies, ce să mai) ca să nu pară ei grași/grase (again,plural) Eh, inţeleg că societatea din ziua de azi e construită mai mult pe aparenţe și mai puţin pe realizări,dar așa se poate minţi și un prost, și să facă chestii din care să pară că-i inteligent. Chiar dacă lui ii curge scuipat de la colţul gurii . Bine, asta e replica lu' Buni. Ar fi trebuit să-i cer drepturi de autor,să dau o picătură de civilizaţie in faţa ei .Mnoo, Buni speaks gold. Iar Dan speaks cu englezisme :)) Să nu crezi că aberez aiurea cu "contrareforma" mea cu privire la situaţia grașilor. Și pe buni o prinde bine " elita de colăcei scăldaţi in grăsimi" , să nu o excludem și pe ea , că altfel e un semn și mai grav de necivilizaţie :)))) Respect the elders, why not?! :)))) Dweciiii ( numai femininii scriu "deci" cu 4 de "i" după) voi meritaţi toate glumele care se fac pe seama voastră și toate miștourile pe baza grăsimii abundente in plus, lel. Dacă vă ducea capul și aveau și ei măcar puţin respect pentru propiul organism nu ajungeau așa! Și se miră că de ce suprafaţa Terrei le sucește capu-n lateral că de ce sunt ei cât o roată de tractor ( mnoo, garaj de tractor, lol wtf) când pot fi ok. Noooo, dar nici coajă de copac :))  nici chiar așa sculptaţi  in marmură de prin Grecia Antică :)))) no,no,no!! Hai să punem altceva in lumina reflectoarelor ( bweii , reflectoarele mele , nu ale lui Hagi ). Cum ar fi Best Rock ( din Romania, lwl) Cică , am văzut recent că se promovează patachinele astea gen: Keo, Vama,Voltaj, Vunk ,...wtf ftw ??! :| cine a făcut top-urile astea cumva s-a drogat cu vopsea? :| :| :| oh,really? :| Is this it ? :| Oficial, e vomă de muzică, prostituţie vocală :)))) să nu aducem aminte de alte stricăciuni și prepuţuri ale muzicii din România. Don't judge me, I <333 my country, but sometimes , things out there just go so bad, so worse, like screw it, unno? :))))) K , k, k, inchei cu pagina pentru azi, promise to chat tomorrow :))) :))) K,bay! XOXO !! XXXO! !!!!"

(( la scurt timp după ce Dan iși inchise prăpăditul de jurnal, bate bunica la ușă))

- Da-ne!!!!!

-Da, fă, ce poftești?

- Așa imi răspunzi tu prin ușe?! o ia razna , din punct de vedere vocal, bunica.

-Păi , cum foarfeca și fierul să răspund altfel când tu cu un " Da-Ne!!" dai concert de se aude de la 2 pereţi distanţă??!! Așa te aștepţi la un reply civilizat ?

-Bine, bree! Da' eu bat la ușă, nu la poartă !!! Și ce belești fasolea aia la mine, parcă ţi-am tăiat urechile și ţi le-am inversat pe loc dacă ridic tonu' la ușa ta ??? Rup balamalele, treaba mea !

- Hai, lasăăă... astea.... zi ce vrei ca să terminăm scandalu' ....

-Mă duc să plătesc lumina. Vreau să știu că totu' o să fie securizat dacă părăsesc apartamentu' intr-o juma' de oră .

-Yes,ma'am ! Security ! Security! Am eu grije, n-ai tu treabă

-Ok.... -bunica se liniștește, se incheie la sacou, incuie ușa de la intrare și coboară scările cu tocuri de mylady-

Intre timp , Dan numără ingheţatele din congelator.

- 2....1...ba nu, ...4.... nu, nu ....3.... hai măi .....  de ce cu stângu văd 3 iar cu dreptu văd 6 ?! Da' ciclopii cum or vedea ?

Tot le numără și tot le numără...

-Și dacă imi dă cu virgulă ...ridic la pătrat și văd cât iese !!! :))))))

Bunica și nepotu'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum