O zi cu soare. Buni născocește după un casetofon. Casetofon vintige care, din nefericire o va ajuta să rupă play-ul pe noua casetă ediţia 2006 cu părintele Iorgulescu (ăla mort din 2007, ca o fană turbată a mers și bunica la inmormântarea solemnă din Buzău vai dă buza ta! =]]]), primită in dar de la o prietenă. Moda asta e din bătrâni.Nepotul ei,Dan, face o rotaţie in jurul camerelor pe care le vizita Buni. Bănuia că ceva tot caută. Iar când Buni caută ceva și este necesar să pătrundă in mai mult de 3 camere, inseamnă că nu e de bine. Mai ales felul ei de a căuta intr-o atmosferă de morgă. La fiecare perimetru cerceta cu ochii cruciș dulăpioarele și sertărelele din sufragerie. Cu toate acestea,Dan nu ezită să deschidă o convorbire cu dânsa :
- Buni, ce tot trăbăluiești p-acia?
- Caut casetofonu'!
-Ooo! Predici?Parastas? Suflete păcătoase? Pomenire? Gândaci? Mâini murdare? Inspecţie sanitară?
- Hai că deja aberezi in jeguri,Dane! Alea alea. E de toate. Ce te privește pe tine la ce utilizez casetofonu' ?
- Cât lungește?
- Aprox. 3 ore.
- Wow, 3 ore cu chef de cancer pentru urechi!
- Marș la poartă, dacă nu !
- Biserica, cea mai mare instituţie manipulatoare dintre instituţii! Cât de jalnic poţi să fii să crezi in Dumniezoo ? Mai rău ca ciuma bubonică!
- Ţi-am tot zis! Marș ciocoflete la poartă de-ţi bronzeasă burta ca un cocalar 2014!
- Lasă buni, mă duc s-o ard exotic in spatele blocului!
- Și dacă te umezești la poartă, care-i diferenţa?
- Pardon, am inţeles "potera"!!! Lœl!!!
- AUTIST SECHESTRAT HRĂNIT LA 3 ZILE CU PSMET INMUIAT IN ACETONĂ!!
-Ușor,Gigele!! Doar fiindcă am o părere extrem de proastă despre chestiile cu sfinţii și morţii mamii mele și că n-am nici o stare de suflet potrivită, astfel incât să suport boșorogii ăia care lălăie ieftin pe degeaba in casetele alea ale tale de scot o voce de motor de Dacie la sfert de cheie! N-ai nici un micro-nicro drept plauzibil să mă declari autist de nici un fel! Taci acolo și vezi-ţi de casetă!
-Lasă-l de casetofon! Dau eu de el! Tu iuţește pasu' și ţine-ţi gura!
- Oh, și eu te rog frumos, nu mai urla ca un gibon inghesuit sau ca un stol de ciori pentru nimicuri gen d-astea,k???
-Nu vezi ca mai am puţin și dau in clocot?
- K, eu ies! Te-am pupat! * waves hands*
- Stai, tuuu!!! Stai să te văd și eu din cap până-n chicele!!! Văleleu!! Ce ieși așa in garderba aia de curu' gol și teneși?? Inţeleg că-i vară ,dar nu facem ţigăneală că mergi tu in șlapi groși cât un fir de păr și pantaloni mulaţi peste genunchi , nu? Schimbă-te imediat!!
-Bine, tuuu!! Văd că tot cauţi să mă reţii ! Ba că nu aia, ba că aia!!
* bunica scormonește după un casetofon vintige*
-Ok, buniii!! Flegmele mele aud radioo!!!
-E Trinitas!!! Am dat de casetofon!!
- A , e dăia care inainte de filmări incep a bea băuturi tari spirtoase gen alcool!
-Fie. Du-te de iţi fă bronzu! Lasă-mă aici cu Iorgulescu meoo! =]]]]]
* Dan iese pe ușe inspre scările blocului. Ecou. Ecou.Ecou. Și un eventual lătrat de chihuahua cu sonor de la etaj' 6. Nimic neobișnuit...până in momentul actual.Mai sunt câţiva păpușei ( puleţi) care fumează la dunhill negru ( s-a dus cu kent8). Dan, mascul alfa, ii ignoră pășind inspre ușa intregului bloc, impingând spre a-și face ieșirea din clădire ... cu stiiiill (guuurrllzz SWAG xD). Afară e vecinu' beţivu' (Costel, ca să-i dăm ș-un nume) care, din nou, o dă cu mișcarile sale de rotaţie in jurul axului. Te face intotdeauna să-i pui un pariu. Cade pe stânga! Cade pe dreapta! No, pe stânga! Pe scurt, e imun pentru un bloc de cartier, face curat toamna in spatele blocului --> inlătură frunze ofilite with ză greblă( locul la care ţintește dragul nostru personaj masculin să-și facă chefu'). Dan ocolește , cu incredere, și acest om cu valenţe (ăhă), și dă de colţu blocului. Ar face orice ca acel loc să fie senzaţional doar pentru el (șezlong, palmier, bostani, nuci de cocos, legumifere, ogradă, un mini-land/ town).Mai mult decât un oficiu. Cât de ticăloși sunt ăia care nu respectă colţu' blocului. Dan ar fi in stare să facă o plângere, fie cu minima dovadă pe o coală de hârtie.
E jale ,tati!*
-Che fache puijoru..?-->Costel bumps in
- Mno, număr o piatră! Șpanki! Vezi doamne, evenimentul zilei! Tu? Cu poșetuţa sub braţ?
-T-t-tu-tuuuu vrei săă..ţţţi-o iiiieei???
-Oh, văd că ești foarte deranjat. Da' ce te crezi acia? Director de teritoriu? Iţi intimidez conștiinţele, cumva? Cu vestimentaţia ta te aștepţi să nu te iau la mișto? Fac ce vreau eu, generaţia mea.
- Aaaș...așa te-a crrr...crrrescu..scuut mă-mă-mă-ta l-la ea in-n grotă?
- Un călduros muie Fuego și ţie, că m-a crescut sub brazi, ce știi tu! Mai nou, stau in blocu ăsta cu bunica mea. Loc in care tu nu te incadrezi. Am avut parte de o creștere decentă și cu maniere. Categoric că aceste proprietăţi s-au dus de-a lungul timpului. Momentan am un alt model in viaţă pe care il urmez! =]]]]]
-B-bălega-gar ief-f-ftiin !
-Mă-ta și morţii ma-mii tale! :* Nu pot să-mi bronzez ciolănosu' de spusele tale! :*
Homălău face pași și se cară din spatele blocului. Dan rămâne pe bara ruginită de fier pe care, in mod uzual, se scutură covoarele. Propriu-zis , el nu făcea parte din nici o gașcă de măgăoaie bengoase, ca să aibă cu cine umbla zilele și nopţile. In cel mai simplist mod, stătea cuminte frumușel, totodată si singuratic. La ce are rost să imparţi atâtea clipe inedite cu niște indivizi pentru care nu se merită? Dacă ar avea pe cineva in care să se increadă , cineva cu stăpânire , autoritate și autocontrol, ar putea impărţi o parte bună din poznele pe care el i le provoca bunicii. Fie fizice, fie vocale =]]]. Prostimea satului, da' de unde . Toţi cu Black Veil Brides și Blaxy Bitches de au impresia că s-au apucat de rockăreală.Cum spun unii, gusturile nu se discută, dar nu ne putem controla când vedem asemenea vietăţi cum se fălesc in N-V-S-E-ul globului că le au ei cu black metal și se dau drept metalheads de profesie. Toate ţâţele de 12 ani se consideră mai cu moţ la d-astea ( nu doar la feminine mă refer).Generaţia iMuci.