2.Noua pe aici Albastrico?!

30 2 2
                                    


Zilele au trecut repede pana marți dimineața .Mă trezesc cu o durere de cap și nasul înfundat .Pfff...se pare că nu prea mi-a priit ca mi-am uitat cagula in cabana cât am fost pe pârtie și presimteam de pe atunci ca o sa răcesc iar un mic impuls a fost dat și de faptul ca minunata mea colega Pen e răcita și nu s-a putut abține sa nu vina la școala .Ma doare capul din ce in ce mai tare dar școala nu poate aștepta .

Tata mă lasă in fata liceului ,la corpul B iar eu trebuie sa străbat de una singura drumul pana la A.Nu mă plang pentru ca aerul rece îmi mai desfunda puțin nasul pe moment .Afara e placut chiar dacă mai este putina zăpada și apa balteste .

Intru in clasa odata cu Majorje și spun energic:

„—Bună dimineața !" Cu o voce destul de răgușită .Cum mă așteptăm m-au salutat doar vreo 3 băieți și Sunny și dap,Jade.Nu ca nu mă înțeleg cu restul clasei dar presupun ca nu toți avem cei 7 ani de acasa și am ajuns sa nu îmi mai pese de asta .

Când ajung la locul meu incep sa tremur .Trebuie sa stau lângă el.Damn damn damn...exact in dreapta lui.De ce eu?!!Blestemata sa fie dimineața asta .

„—'Neața!"zice el.Mă uit puțin la el și mormai un "Hei.." printre dinti ca mai apoi sa mi vina o idee geniala prin minte.

„—Jade?!"spun eu.„Jade știi cumva dacă pot sa mă mut la perete ?!Sper sa nu se supere Mike."

"—Nu prea cred ca ii pasa atât timp cât sta aici"tipa Jade din celălat capăt al clasei ..


Fac o fata neutra și mă mut pe locul de la perete încercând sa ignor pe cât de mult pot privirea lui cât îmi scot geaca și jacheta și o așez in cuier.Nu știu la ce se holba dar e cert ca se inrosise când m-am întors la scaunul meu și i-am aruncat o privire plină de ura peste umar.Nu îl suport de când ne-am certat asta vara .El.El.El.El e cel care îmi cauzează tot timp probleme .El e Aaron.M-a placut in clasa a noua și nu pot spune ca eu nu l-am placut .Arata ca un viitor playboy.Muschi bine lucrați ,statura inalta ,ochi verzi,parul negru ca pana corbului,chipul bine sculptat cu niște gropițe adorabile ...Chiar arată foarte bine.Dar tot ce nu mi place iese in evidență.Arogant,nesimțit ,vanitos,golan...Dar nu spune nimeni ca asta nu as putea eu sa schimb .

Se uita la mine încă puțin și după își muta privirea in telefon .

Orele incep repede și se termina la fel de repede .Uh ,mâine e ziua îndrăgostiților ,noroc ca nu am teme.Cred ca e ziua pe care o urăsc cel mai mult.Si mda ,nu numai ca nu am și eu un "valentine" dar și pentru ca urăsc toate chestiile alea chicioase de la chioscuri pe care sunt aruncate asa pe aici pe acolo câte un "te iubesc".

Dacă nu as avea durerea asta de cap și nu mi-ar curge nasul asa de tare probabil ca m-aș apuca sa citesc încă o carte de pe wattpad.Dar din nou nasul asta nu mă lasă .

Mama insista sa mă duc la doctor și credeți-mă nu e locul meu preferat dar la insistentele ei nu pot rezista .Femeia asta e malefică .Cred ca acum mi-am dat și eu seama cu cine seamăn .



Dau muzica la maxim in casti cu melodia „Counting stars" de la One Republic.Stiu ca e deja trecută melodia dar e una dintre preferatele mele.Televizorul mormăie și explodează de culori dar nu îl iau in seama .In curând adorm cu căștile in urechi și cu gândul la ziua de mâine...

*****

Aish dimineața de 14 Februarie .Whaaaaaaaa...Ce ?!Nu putea timpul sa treacă mai încet.Ma doare capul numai când ma gândesc ce dulcegării o sa mai vad azi la liceu .Bine ca nu avem sport.Ma duc la baie fac un dus rapid și mă îmbrac lejer cu o pereche de dresuri groase Burgundia ,o fusta cloș pana la genunchi de culoare gri,și un tricou grena cu o inimoara gri de catifea pe piept ,la care adaug nelipsita jacheta de piele neagră și o pereche de botine cu talpa inalta, neagră .Ma analizez in oglinda și mi zic ca e ok pentru „Valentine's day" .Parul meu blond caramel cade in bucle largi peste umeri iar cerceii lungi de argint îmi conturează fata .Nu mă machiez decât cu puțin fond de ten și mă dau cu rimel cât să-mi conturez ochii căprui  .Am genele lungi și ondulate dar fiind blonda nu sunt asa de închise la culoare .Pe buze mă dau cu strugurel și îmi pun o eșarfa înainte să-mi iau geaca și sa ies spre mașina care mă așteaptă in fata casei .Tata nu poate aștepta putintel???!Si asa sunt mai rapida ca toate fetele la un loc când e vorba de îmbrăcat .

Fata cu costumul alb negruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum