3.Ce caut eu aici?!

11 2 0
                                    


*perspectiva Aaron*

Mă uitam la ea întinsa pe patul din cabinetul medical și nu puteam sa observ ca nu e frumoasa .Chiar și când doarme.Avea parul puțin zburlit și tot fabulos era .Carliontat și caramel ca întodeauna .Gura ei deodată se strâmba in dezgust semn ca se trezește sau o doare ceva .Cred ca e prima varianta .

Mă ridic de pe scaun și mă duc lângă patul ei.Nu vreau sa o sperii asa ca nu mă așez .Astept asa cum am așteptat ultimele doua ore jumătate de când s-a ciocnit accidental de mine in timp ce se grăbea spre baie .Atunci am știut ca nu e ceva in regula .Era mai rosie in obraji și știam ca nu e emoționată când sunt in preajma .Dupa cum se clatina pe picioare mi-am dat seama ca dacă nu o prindeam la timp de mâna va lua un cap de podea.S-a mai clătinat de doua ori și aproape căzuse dar am luat-o in brațe in stil mireasa și am luat-o repede spre cabinetul medical .Nu mi-am dat seama ca e asa de grea .Cred ca are vreo 65 de kilograme ,dar e normal probabil fiindcă are 1.78 .Wow se pare ca am ținut minte și asta .Fata asta chiar are o influența asupra mea.Bine ,doar când vine vorba de ea.

Un tușit îmi tulbura gândurile .Opa ,se pare ca nu am vazut ca deja a deschis ochii și probabil ca a observat și ca mă cam holbam la ea.

„—Buna." zic eu

„—Hei.Stii cumva ce caut aici și de ce ești și tu aici ?!Sau de ce sunt pe un pat din cabinetul medical ?!Sau de ce mă doare îngrozitor de rau capul ?!Sau de ce..."spune ea repede dar este întreruptă de doamna asistenta 

„—Ooo ce bine ca te-ai trezit .Te simți mai bine?"

„—M-as simți excelent dacă îmi explica și mie cineva de ce sunt aici!"

„—O !Pai draguta ,tânărul de fata ,și arată spre mine cu capul,te-a adus aici leșinata .Nu îți fa griji nu a fost ceva grav .Doar ca ești și răcita și ai metabolismul scăzut ,și din păcate și o lipsa de calciu și ai avut febra iar asta a dus la leșin .Te ai trezit cam după 5 minute după ce te-a adus Aaron aici și ți-am dat niște pastile pentru febra dar după ai adormit ."

Mia era mai rosie ca o rosie .Si e greu sa o faci sa roșească .Doar eu știu cel mai bine ce autocontrol are fata asta .

„—P-poftim ?!" se balbai ea .„Dar cum am ajuns aici?"

„—Cred ca asta o sa îți explice el pentru ca eu am putina treaba .Cand ieșiți de aici sa semnați hărțile alea de pe birou va rog ,iar tu ,Mia sa iei niște pastile de răceala și calciu te rog ,bineînțeles asta dacă nu vrei sa ajungi din nou in situația de faza"

„—Da.Multumesc " zice ea repede dar din nou este cam ignorata de asistenta care ieșea pe usa deja .

„—Hmm ,deci?!spune ea îndemnându-mă sa i raspund la întrebare 

„—Aaa,pai dacă ții musai sa știi ...Eu mă întorceam de la baie când tu te-ai ciocnit de mine .Ai început sa te clatini asa ca te-am prins de mâna și după erai sa cazi dar te-am luat in brațe și te-am adus aici pentru ca lesinasei și aveai febra ."

Au durat vreo doua secunde pana sa răspundă și am vazut acolo timp de 2 secunde o urma de roșeața in obraji .

„—Aah ,pai atunci mersi .Acum poți sa pleci dacă vrei ,nu mai am nevoie de ajutor."

„—Mda cu plăcere atunci .Si nu ,nu plec ,deoarece am fost pus sa te supraveghez și sa te conduc pana acasa ,vorbe la care Mia ridica o sprânceană imediat si își încrețește nasul ,nu te uita la mine asa ,nu am dat eu ordinele ,diriga a spus sa fac asta ,pentru ca din câte am înțeles părinții tai au plecat din oraș momentan și nu poți ajunge asa acasa ."

„—Daaaa cum sa nu .Hai sa vedem ce pot și ce nu pot .Pot sa ajung acasa singura și fără o dădaca după mine !!!Si cred ca știu mai bine drumul spre casa mea decât îl știi tu !"

Dar cred ca greșești scumpete .Nu știi tu de câte ori te-am urmărit eu pana la tine acasa iar ru nu ți-ai dat seama.

„—Scuze ,ordine de la scorpie .Daca nu fac asta o sa am nota scăzută la purtare și nu am chef acum de probleme la școala din cauza ta asa ca tempereaza-te și hai sa mergem odata ."spun eu pe un ton destul de calm .

Îmi arunca o privire urâta și se duce și semnează hârtiile de pe birou și eu fac același lucru .Dupa ce ieșim din școala ea o ia spre trecerea de pietoni dar eu o trag de mâna și ii spun :

„—Alo pe unde o iei ?!Am spus ca te duc acasa nu ca te pierd prin oraș ."

„—Hahaha foarte amuzant, ce sa zic Aaron .Ti-ai luat replicile de pe fundul tomberonului sau ce?!Si pentru interesul tau ,mă duc acasa pe jos!"

„—Am spus eu ca mergem pe jos ?!Mergem cu mașina,draga !"

„—Nu ai voie sa conduci !!! Nici măcar nu ai carnet !"

„—Nici nu am pretins ca am .Am chemat mașina ."

„—Vrei sa spui ca ai chemat un taxi?!!!"

„—Se poate spune și asa ." Spun eu degajat.La afirmația mea și a dat ochii aia magnifici peste cap.Cred ca o sa o bat dacă mai face asta .

Așteptăm doua minute in tăcere Pana claxonul limuzinei ne perturba liniștea .Eu o iau înainte dar când ajung la protiera mașinii vad ca Mia nu mă urmează.

„—Nu vii ?!"

„—Credeam ca așteptăm un taxi nu o limuzina .Nu mergem la bal,doar mă duci acasa ."

„—Scuzați-mă domnișoara Mia dar era ultima mașina disponibilă la firma tatălui meu .Acum dacă nu va deranjez ,ați dori sa va mișcați fundul in mașina pana nu mă enervez ?!"

Ea pufneste și merge cu pașia pasați spre mine unde se trântește pe bancheta mașinii și încă se uita urat la mine .

„—De parca mi-ar fi frica dacă se enerveaza .." spune ea pentru sine dar eu o aud .

„—Ce ai spus ?!"

„—Nimic care sa te intereseze ." mi-o taie ea dar tot observ roșeața din obrajii ei .

In câteva minute ajungem la ea acasa tot in liniște deplina .Ma dau la o parte ca sa ii fac loc sa treacă .Ea iese din mașina și începe sa își caute cheile prin ghiozdan dar fără succes .Ies și eu din mașina și mă duc spre ea .

„—Ai nevoie de ajutor ?!"

„—Nu mersi .Mai ales de ajutorul tau ." Spune sa tăios și da sa se întoarcă cu spatele dar se împiedica și se izbește in mine.

Mare greseala ,Mia .Mare greseala .Din asta nu știu cum o sa mai ieși ,gandesc eu cât timp savurez momentul in care buzele ei atât de mult râvnite de mine  se ciocnesc accidental cu ale mele .

                                                                               **************

{m-a lovit și pe mine inspirația acum și m-am apucat de scris ca nu am somn .Stiu ca am lasat partea asta in suspans dar mă cam dor degetele și mda și eu sunt răcita .Sper ca va place cartea și vreau ca cei care au votat sa lase câte un comentariu .Daca sunt greșeli de ortografie și punctuație îmi pare rau dar e ora 12 fără 5 minute noaptea și nu am chef sa editez .Multumesc ca mai citiți ♥️}

Fata cu costumul alb negruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum