4.„Lăptic cu caramel "

16 2 0
                                    




*perspectiva Mia*

„—Ai nevoie de ajutor?" Spune el faramitandu-mi și ultima fărâma de răbdare.

„—Nu mersi .Mai ales de ajutorul tau ."spun pe cel mai flegmatic ton și încerc sa mă întorc dar mă împiedic in propriile picioare și ajung intr-o poziție neașteptata .

Exact ca într-un film din ăla romantic prost .Pff genial.Am cazut in brațele lui .Iar asta nu mă deranja .Marea mea problema era ca buzele mele au aterizat într-un mod miraculos exact pe ale lui .Gandesc eu cu viteza luminii.

Am vrut sa mă desprind din primul meu sărut accindental și total nepotrivit dar ceva mă împiedica .In toată amețeala din capul meu din ultimele milisecunde nu mi-am dat seama ca mâna lui era pe talia mea și buzele lui dansau peste ale mele făcând ca totul sa nu mai fie un simplu accident.Nu știu cum dar am răspuns la sărut,era umed și totodata placut ,buzele lui pline și catifelate jucându-se cu ale mele .Mii de fiori îmi străbăteau corpul ,fiecare celula sincronizându-se cu ritmul sărutului nostru.Ma prefăceam in praf de stele ,ca apoi sa fiu adunata intr-o rețea condusă de el .

Mi-am dat seama ca ar fi trebuit sa mi deschid gura când limba lui tot încerca sa mi pătrundă in gura asa ca m-am lasat dusa de instinct și exact asta am făcut ,și mi-am pus și mâinile pe după gâtul lui ,încercând sa ating parul lui mătăsos .Cand limbile noastre s-au ciocnit  am lasat garda jos și indiferent de ce voiam l-am desprins de pe mine din nevoia de aer.

Ne desprindem din sărut pentru a trage aer in piept .M-am uitat la el și i-am vazut ochii plini de dorința și satisfacție totodata ,semn ca își dorea acest lucru de mult timp.Tremuram din toate încheieturile conștientizând ca acesta a fost primul meu sărut .Si a fost cu Aaron .Si a fost ciudat.Si a fost frumos.Magnific .Perfect .

Cred ca dorința de al săruta a fost tot timpul in mine dar am ascuns-o in subconștient cu argumente bine făcute spunându-mi ca nu îl plac sau ca nu simt vreo atracție pentru el .Ceea ce era cu totul neadevărat .Daca pana acum 10 minute eram intr-o stare perfecta de autocontrol acum simteam cum cedez impulsului de al săruta .

Din fericire ,nu am cedat eu prima contactului vizual și nici tentației de a-mi lipi buzele de ale lui deoarece Aaron a fost mai rapid și și a izbit gura mea cu graba parca vrând sa mă devoreze și sa mă curețe de pe fata pământului .Totul era asa de intens .Simteam cum vibrez de emoție .Simteam totul dintr-o data ,asa de nou și magic și perfect .Si se simțea bine .Se simțea corect și nu aveam nicio urma de regret .

Aaron mă strânse și mai tare de talie in timp ce se juca cu cealalta mâna in parul meu .Buzele lui erau acum delicate și dulci ,și moi și fine și pline și roșii de la puterea cu care ne sarutam și ultima suflare înainte sa luam aer și totul sa pornească din nou de parca nu ar fi fost vreo pauza .

„—Ooo luați-vă o camera ,sunteți pe strada porumbeilor !"striga cineva și recunosc vocea aia ca fiind a lui Leo .Ce caută asta aici ?!Mda dar nu asta e problema .Problema este ca mă sărutăm cu Aaron in văzul tuturor și eu am fost prea ametita ca sa observ asta .M-am desprins din sarutul nostru perfect deranjandul pe partenerul meu  .Puteam continua după ce intram măcar in curte unde zidurile gardului ne păzeau de văzul lumii .Dar asta după ce purtam o discuție .

Îl blestemam in gând pe Leo și totuși ii mulțumeam ca mi a amintit ca sunt pe strada principala unde pot trece toți oamenii din orașul asta deodată și sa ia parte la spectacolul nostru .

„—Mhhm ,cred ca ar trebui sa intru.Doresti sa mă însoțești Aaron ?"

„—Mai intrebi ?!"

„—Doar voiam sa folosesc mijoacele standard de comunicare între oameni."

„—Eu cred ca ni se potrivește mai bine cel mut "spune el făcându-mi cu ochiul ,ceea ce mă enerva la culme pana acum ,dar in acest moment doar am mormânt ceva despre perversitate .

Fata cu costumul alb negruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum