I just wanna stop and stare

173 11 32
                                    

                           |02.02.07|
Bakın size ne anlatacağım. Bir akşam vakti Taehyung'un ikimiz için aldığı evde oturuyorduk. Yıldızlar  gözlerimi  ödünç almıştı. Onun kucağında, manzaramın dizlerinde, başka bir manzarayı seyrediyordum. Bir dilek tuttum.

Manzarası Taehyung olan bir ömür istiyorum, diye. Aniden aklıma gelen şeyle yüzümü yüzüne çevirdiğimde, beni izlediğini anladım. Keyfini bozduğumu belli eder bir ses tonuyla konuşmaya başladı. "Jungkook-ah, 24 saat yetmiyor bana, doyamıyorum."
O an zaman durdu, evren durdu, annesine mızmızlık yapıp şeker isteyen çocuk sustu, arabalar durdu, ışıklar söndü, ay işlevini yitirdi. Ay, bu güzellikten sonra aymak istemedi. Sadece biz ve yer çekimi vardı -aramızdaki çekim- azıcık ömrüm kalsa, kalanını ona verirdim. Ölsem de benim nefesimle yaşasın. Saniyeler içerisinde kendime gelmiştim.  Daldığımı fark edince doğruldum. "Taehyung, ben-" dudağıma dokunan parmakla durmak zorunda kaldım.
"Ben seni duyuyorum ki" utangaçlığımı üzerimden atmalıydım. "Hadi yıldızları seyredelim". İtiraz etmeden kalkmıştık fakat  yürüyemiyorduk. Çünkü arkadan sarılıyordu, en sevdiği şeydi. Emekler misali büyük cama doğru ilerledik.

Taehyung manzaraya bakmak yerine bana bakıyordu. Utanmanın son sınırlarındaydım artık düşüp bayılacaktım. "Bakmasan ya şöyle, benini sevdiğim, utanıyorum."
Durmaya niyeti yoktu, dudaklarını kıvırmasından anlıyordum.

"Benim manzaram sensin Jungkook. Yıldızım, bu gece bana kayar mısın?"

Bütün cevaplar ona çıkıyordu, bütün kapılar onaydı. Ona çıkan yollarda çıkmaz sokak yoktu ve ben cevabımı güzel odacığıma, kollarına sarılarak vermiştim.

Arada size moment dışı ufak çapta kalp krizleri geçirttireceğim:") Çünkü hayal etmesi güzel. Sizi çıldırtmak güzel. Güzel de güzelxdxtxfx

Keyifli okumalar ❤❤

@vantesnochu   Yine sana her zaman olduğu gibi

✳Ggukroses✳ [taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin