chapter 1

249 47 2
                                    

"Hai aku kim jihyo.Aku anak kepada kim minho dan kim minah.Aku ada sebab kenapa aku nak sangat masuk BTS Highschool...dan sebabnya ialah aku nk balas dendam yang dah lama aku simpan dekat keluarga Jeon...dan tak ada sesiapa boleh halang aku...

"Hai jungkook!!awak dah sihat ke??
"........

"Kalau mcm tu teruskanlah untuk menjadi sihat sementara boleh...*smirk*
".........

"Hello aku kim taehyung.Orang panggil aku taehyung.Aku cousin jihyo.Aku tahu yang dia masuk Bts Highschool untuk balas dendam...aku dah cuba suruh dia berhenti tapi tak berkesan...jadi aku mungkin akan...

"Jihyo ni keputusan abang kau...
"............

"Aku akan jaga kau dengan baik..
"...........

"Biar aku balas dendam untuk kau...
"...........

"Hai nama aku jeon jungkook.Aku pewaris keluarga jeon.Aku dengan kakak aku bersekolah di BTS Highschool.Kami masih ada rasa benci dengan keluarga kim...appa kata diorang nak musnahkan segala kekayaan keluarga jeon.Kalau boleh semua orang yang nama keluarga kim dia nak hancurkan.

"Annyeong...duduklah..
"..........  

"Awak tak malu ke nak berkawan dengan budak nerd mcm saya ni??
"...........

"thanks sebab jadi kawan terbaik saya...😀

Kim yuju

Aku adik kepada kim jihyo.Aku tk pernah suka dengan perbuatan jihyo yang nak bunuh keluarga jeon sebab apa..sebab aq tak nak dia tinggalkan kami pula.Aku syg dia jadi aku akan cuba sokong apa yang dia lakukan walaupun benda tu salah...asalkan tak membawa ke arah kematian...

"Unnie...betul ke unnie nak bunuh keluarga jeon??
".........

"Unnie jaga diri baik-baik...yuju tak mahu unnie tinggalkan kami....
"..............

"Yuju akan sokong segala keputusan unnie...

"Aku bae irene.Aku takkan benarkan sesiapa rampas taehyung...

"Jeon somi.kakak jungkook.Aku takkan lepaskan keluarga kim jika diorang sentuh adik aku...

"Aku kim sungyu.Aku yg paling tua dalam keluarga kim.Aku akan jaga adik aku sebaik mungkin dan takkan benarkan sesiapa pun menyakiti mereka...

---------------------

BTS Highschool

Sungyu:oppa balik dulu jihyo...baik-baik sekolah...
Jihyo:ok oppa..*keluar dri kereta pastu pergi masuk kedalam sekolah*

Jimin:yah taehyung!!kau buat apa kat sini??
Taehyung:aku cari cousin aku...rasanya dia dh sampai...*pandang sekeliling*
Jimin:jangan risau..pandai-pandailah dia cari bilik pengetua..jom nanti mrs.Park masuk kelas...*tarik taehyung pergi masuk kelas*

Jihyo:ish mana taehyung ni??kata nk tunggu kat sini...
???:annyeong..*bow*
Jihyo:oh annyeong..*bow*
???:pelajar baru ke??
Jihyo:ye pelajar baru...
???:biar saya hntrkan awk kat bilik pengetua..
Jihyo:boleh jugak..

Skip

Jihyo:thanks tolong saya...
???:welcome...saya jeon jungkook...awk??
Jihyo:kim jihyo..
???:*tengok jam*ohh saya dh lambat ni...nanti kita jumpa lagi..*beredar*
Jihyo:well jihyo senang betul kau jumpa musuh kau..lepas ni senanglah kerja kau nk hapuskan dia dari dunia ni...*smirk*

Jungkook:kim??dia keluarga kim ke??apasal aku rasa aura dia macam pembunuh..atau lebih tepat seperti psyco...mungkin aku je yang melebih...

Jihyo:jeon jungkook I will kill you for sure...

Bersambung....

Sorry pendek

Please vote 😢

REVENGE 🔫JungTaeHyo🔫 (HIATUS)Where stories live. Discover now