hoofdstuk 1

60 2 0
                                    


Dounia opstaan!!!! ' schreeuwde me vader. Ik slaa de denkens van me af. En met moeite sta ik op. Ik loop snel naar de douch voor dat me broer eerder is. O Gelukkige ik ben eerder. Als ik klaar ben loop ik naar me kast en trek een leuke outfit aan. ( deze outfit op het plaatje)

 ( deze outfit op het plaatje)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga naar mijn make-up tafel. En maak met lichtjes op. Ik loop snel naar beneden en zie iedereen aan tafel. Ik loop naar me moeder en geef haar een kusje op haar voorhoofd.
En doe het zelfde met me vader. Ik neem plaats en eet me eten op. Ilias kan je me brengen naar school 'vroeg ik" nee ga zelf 'zij hij dan niet' abdel kan jij me brengen dan aangezien dat ilias me niet wil brengen 'zei ik" oke  'zij hij" dankje wel😘 even later als ze klaar zijn met ontbijten ruim ik me bord op.  En doe me jas en schoenen aan Doei allemaal ' schreeuwde ze Door het huis. Stap in zij abdel. En  wel rijden in stilte.

Op school angekomen

Ik zit nu al tien minuten te wacht op
Aya maar nog steeds is er niet. Dan ga ik maar appe
Dounia💗😘= waar ben je!
Aya😍=  ik ben onderweg!
Dounia💗😘= zo lang ben je onderweg
Aya😍=ik weet mijn scooter is kapot en niemand wau me brengen!!
Dounia💗😍= oke isg zie je in de les bye😘
Aya😍= bye!!!!!

In de les
  
Hallo allemaal!!!! Er is een nieuwe leerling in de klas 'zei de juffrouw" Hallo ik ben soufiane Ik ben 19 jaar.
Ik kom uit Amsterdam-noord. Oke soufiane ga daar maar zitten achter dounia.

Even later

School is eindelijk afgelopen. Ik had afgesproken met aya( my bestFriend).
Om naar de stad te gaan. Want ik heb echt nieuwe kleren nodig. Ik loop snel naar huis en zie dat niemand thuis is.
Ik ga naar de woonkamer en start Netflix dat serie the 100. Ik kreeg een appje binnen van aya.

Aya😍= ik haal je zo op om naar stad te gaan

Dounia💗😍= isg ik sta binnen 10 minuten voor me deur.

Ik doe snel televisie uit en doe me schoenen en jas aan. En ik gaa naar buiten. En hoor iemand me naam schreeuwen. Als ze dichterbijer komt zie ik dat het aya is. Heyyy girl 'schreeuwde ze" en ik schreeuwde dat terug. Kom we gaan ' zei ik"  we lopen naar de tram. En hoor de iemand me naam schreeuwen. Douniaaaa!!!!!! Omg is dat.................

Dit is mijn eerste deel😍😘 ik hoop dat jullie het leuk vinden. En ik ga proberen om elke dag eentje te plaatsen.

soufiane & douniaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu