Volgende ochtend
Ik sta op. en kijk op me tellefoon.
Omg😨😲. Het is al 5.30 me ouders gaan zo op wereldreis. Ik loop naar de douch. 15 minuten later kwam ik er uit. Ik loop naar me kamer en trek een leuke marokaanse huisjurk aan.
( net als deze👇)Waneer ik klaar ben met mijn ochtend routine. Loop ik snel naar beneden. En zie dat me ouders alles al heeft ingepakt. Ze lopen de deur uit en ik loop er achter na. We praten nog even. En nemen afscheid aangezien dat me broers hun zijn gaan brengen naar Schiphol. Ben ik alleen thuis. Ik loop naar de bank in de woonkamer en start Netflix ( verslaafd aan netflix) ik pak me telefoon. En app aya.
Dounia💗😍= aya heb je zin om langs te komen niemand is thuis.
Even later hoor/voel ik me telefoon trillen.
Aya😍= oke zie je om half 4.
Ik leg me telefoon weg. En kijk veder Netflix. Tot ik de deur bel hoor. Zo vroeg is aya gekomen. Ik loop naar de deur en maak de deur open😨. Tot ik souf zie. Hoi souf wat is er 'vroeg ik aan hem" ik moet van abdel op je passen 'zei hij trillend" op mij passen Why. Weet ik veel 'zei hij lachend" ik ga op zij en hij loopt veder naar de woonkamer. Zo Netflix aan het. "kijken zei hij" nee joh ik zit lekker kaas te eten "zei ik met een tata stem"
Zonder te veder te praten plof ik op de bank. Tot ik hoor wil je wat van de Appie. Nee dankje "zei ik met me ogen gericht op het tv" hij loopt de deur uit en gaat naar de Appie. 3 minuten later hoor ik de deur bel. Zo snel is hij gekomen. Ik doe de deur open en zie een meisje en een jongen. Ze zeide dat ze een huis inspectie Was dus ik liet ze zonder te denken binnen.Pp soufiane
Ik loop de alberthein binnen en haal alles wat ik nodig had. Ik loop weer terug naar huis Tot ik iemand hoor schreeuwen. Ik ren snel naar de huis van dounia. En zie een auto weg rijden.Pp dounia
Ze waren zehma de huis aan het controleren. Tot ik een hand op me ogen voelde ik schreeuwde. En ineens was alles zwart. Waar ben ik!!!!!
Schreeuwde ik hard" stil en een meisje trapt op me been. Wat willen jullie van mij. Tot ik iemand hoorde yassin en yasmina waar willen jullie haar hebben. En ik herinner wat.Flashback
Kijk uit dounia. Voor yassin el* en yasmina el* schreeuwde een van de mannen tegen me.
Einde flashbackPp dounia
Wat willen jullie van mij "schreeuwde ik hard" maar niemand beantwoorden me vraag. Tot ik iemand hoor de kamer binnen gaan. Ik was zo blij.
Pp soufiane
Ik ren naar huis maar ik zie dounia nergens. Me eerste traan viel van me oog hoeken. Ik schreeuwde Door de hele huis douniaaaa!!! Maar nog steeds hoor ik niemand. Ik ren naar buiten en start mijn scooter ik zoek de hele stad Door. tot ik iemand hoor schreeuwen. Ik parkeer mijn scooter en ren naar dat huis toe. Ik was zo blij. Ik zag dounia vast gebonden. Ik ren naar haar toe tot ik de deur open gaat wat doe jij hier "hoor ik iemand zeggen" yassin "schreeuwde ik" hij was mijn vriend tot hij me had bestolen. Hij moest zo lang de gavangnis in. Omdat ik hem heb aangegeven. Wat wil je van haar "zei ik"
Ik moest Door jouw de gavengenis in. En nu is het jouw beurt "schreeuwde hij" moest jij maar niet stelen van mij "schreeuwde ik terug"Pp dounia
Soufiane schreeuwde ik blij. Maar yassin el* kwam binnen en ze schreeuwde met elkaar. Tot yassin el* een pistool uit zijn zak haal. En hij zij als je geen 20000 Euro geef. Hij richten de pistool naar mij. Maar ik heb geen geld bij me "schreeuwde souf terug" en op dat moment werd ik geschoten. In me long. En hij rende weg zonder wat te zeggen.Pp soufiane
Douniaaaa!!! En dat moment rende ik naar dounia toe douniaaaa. Ya Allah waarom zij. EN IK SNIKTE HARD. Tot ik de ambulance hoorde rijden.
Pp dounia
Ik werd wakker en ik zat in de ziekenhuis. O ja ik herinner het weer ik ben geschoten. Ik hoorde iemand binnen komen. Gelukkige ben je wakker dounia "hoor de ik een vrouwe stem zeggen" dokter Wanneer mag ik naar huis 'vroeg ik huilend" straks "zei de dokter.
Pp soufiane
En hier was ik in de ziekenhuis aan het wachten voor het resultaat van dounia. Er komt de dokter deze kant op lopen. En springend stond ik op. Het is gelukig! goed gekomen met dounia ze word alleen soms duizelig maar dat komt goed "zei de dokter"
Mag ik er komen bezoeken "vroeg ik"
Ja maar dan wel een voor een. Want de broers waren hier ook. Eerst gaan de broers. Een voor een kwamen ze der uit nu is het mijn buurt "schreeuwde ik blij" heey dounia zei 'ik zacht" hey hoorde ik uit haar mond komen. Sorry dounia het is mijn schuld dat je werd geschoten ik moest gewoon niet weg gaan "zei ik huilend" ze veegt me tranen weg. Het is niet jouw schuld souf! "Zei ze.en ze veegt me tranen weg. we rijden terug naar huis. tot ik mijn telefoon hoor trillen in me zak. SCHIT ik ben 11 keer gebeld door aya. ik had met er afgesproken om bij te gaan chillen.Aya😍= dounia waar ben je, ik sta voor je deur.
Aya😍= we zouden toch chillen bij jouw thuis.
Dounia💗😍= sorry er was wat gebeurt gaan we morgen dan.
Aya😍= wat was er gebeurt.
Dounia💗😍= kom naar N*** plein. Ik vertel je daar alles.
Aya😍= isg ik zie je daar.
ik loop de naar beneden en hoor me broer zeggen, waar ga ja naar toe. ik ga naar de plein met aya. oke om 6 uur moet je thuis zijn "schreeuwde hij" isg en loop de deur uit. in de plein aangekomen. zie ik aya daar wachten. dus ik ging naar der toe. aya!!!!!! " schreeuwde ik' wat was er gebeurt "vroeg aya bezorgt" dus ik legde alles uit. omg!!!! als ik hem en haar zie wat er met hun gaat gebeuren "schreeuwde ze"
Deze deel is een klein beetje saai!! maar ik ga proberen om het leuk te maken. en ik ga proberen om vaak over {dounia} & {soufiane} te schrijvengroetjes imane😍
JE LEEST
soufiane & dounia
RomanceHet gaat over meisje dounia ze is 17 jaar ze heeft nooit liefde herkend maar dat gaat veranderen als een jongen in haar leven komt (lees het!!!!❤)