Flashback
Kom we gaan 'zei ik " we lopen naar de tram. En hoor de iemand me naam schreeuwen. Douniaaaa!!!!
Omg is dat..............Omg is dat , soufiane heyyy dounia 'zei soufiane" hey zei ik droog terug.
Wat doe je hier 'vroeg ik" ik moest boodschappen doen van me moeder.
Omg zo cute😍 hij doet boodschappen voor ze moeder. O oke zei ik. Wat doe jij hier 'vroeg hij" ik ga naar de stad met aya 'zei ik" met een tata stem.
Hahahah😁😂😂 oke Veel plezier zie je morgen Doei 'zij hij" Doei.Aangekomen in de stad
Omg aya gaan we naar de zara 'schreeuwde ik hard" niet zo hard dounia. Iedereen kijkt ons aan.
We lopen de zara binnen en me ogen zijn gericht op een leuke broek.
( deze beneden 👇)We kopen alles wat we mooi vonden. En liepen de zara uit. Met letterlijk 3 tassen vol. Ik heb echt nieuwe schoenen nodig 'zei aya tegen mij" we lopen de footlocker binnen en kopen Nike air max 2017 in het roze/paars. en witte nikes. Ik heb echt honger 'zei ik" jij hebt elke minuut honger 'zei aya lachend tegen mij" we lopen een snackbar binnen en bestellen patat en pizza.
Even later
Betalen we en lopen we uit het snack bar. Ik ben eindelijk thuis angekomen en zie me ouders en broers thuis zitten op de bank. En keek rustig een film. Ik loop naar boven en zet me spullen in me kamer.
En doe een morokaanse huispak aan.
Tot ik iemand hoor kloppen op mijn kamer deur.
"Binnen schreeuwede ik" wat is er abdel 'zei ik" er komt vandaag een vriend bij mij dus gedraag je een beetje 'zei hij" en loopt weer me kamer uit. Ik loop naar beneden en dat moment Waneer ik naar beneden wau. Belden iemand aan. Maar ik negeerde het en loopt de woonkamer binnen. Ik plofte op de bank en start Netflix. Tot iemand de woonkamer binnen komt en een bekende stem hoorde draaide ik me om. En ik geloofde me ogen niet. Ssssoufiane 'zei ik bibberend" dounia? "Zei hij" wat doe jij hier. Ik gaa bij abdel 'chillen zij hij" O wat doe jij hier?? 'vroeg hij" ik woon hier. Zonder verder te praten draai ik me om en kijk veder Netflix. Hij komt op de bank naast mij zitten.
Ey kom we gaan een horror film kijken "vroeg hij schattig" omg zo cute praat hij 😍 nee we zij gwn vrienden sprak ik Tot me zelf in me hoofd. Hallo!! Dounia zij 'soufiane lachent" o ja isg 'zij ik terug"
We kijken met ze tweeën rustig een horror film tot ik abdel hoor zeggen jullie hebben elkaar ontmoet zie ik
Ja zei; de we tegelijk😘 en hij komt ook op het bank zitten. En we kijken veder tot ik me hand perongelijk op zijn hand zet. Zo is kleine dounia bang 'zei soufiane lachent" nnnee bibberde ik. En hij slaat zijn hand op mijn schouder en kijk veder.22:10
Ik ga slapen 'zij ik" slaap lekker hoor ik souf ( soufiane ) zeggen "dankje wel" ik loop naar boven en doe mijn avond routine en stap me bed in
Volgende ochtent
Ik word waker en sla de dekens van me af het is nu 7.30 ik moet om een uurtje naar school shit ik ren snel naar de douch tot ik zie dat het vol is ik wacht 10 minuten en zie souf er uit komen met een handdoek om zijn Middel. Helemaal vergeten dat hij er nog is. doe snel ik heb niet al de tijd 'zei ik dringend" ook Goedemorgen 'hoor ik hem lachend zeggen" maar ik had de deur al dicht gedaan. 20 minuten later. Kwam ik er uit en liep naar me me kleding kast en trek een outfit aan. ( Hier onder👇 )Ik trekt het snel aan. En loop naar de keuken om te gaan ontbijten. En zie dat iedereen als zit te ontbijten. Sbah el khir binti. Hoor ik me moeder zeggen. En ik gun haar een kusje op haar wang. En ik vroeg aan haar waar papa was. 'Ze zei" dat hij snel naar werk moest. Ik neem plaats aan tafel. En zie dat me moeder Ba3rir ( morokaanse pannenkoek ) en thee heeft gemaakt ik heet het op en app aya
Dounia💗😍= aya ben je op school
5 minuten laterAya😍= nee ik zou net gaan maar een walvis moet me weer appe
Dounia💗😍= o, duss je noemt mij een walvis!!
Aya😍= jah!!!
Dounia💗😍= isg met jouw!!
Aya😍= hahahahah wat een pispaal ben jij maar ik ga bye!
Ik pakte me bord en zet hem in de vaatwasser. Ik loop kamer en doe me lichtjes op en ik doe natuurlijk me armani parfum op. Ik loop weer naar beneden en hoor souf 'zeggen" moet ik je brengen naar school. Jaaa riep ik enthousiast. Zo blij hoor ik me broer zeggen. Ja ik moet altijd lopen naar school 'zei ik" ik loop naar de kapstok en pak me Canade goose jas en trek het aan. En ik doe me zwarte vans schoenen aan. En loop naar buiten en zie dat souf op de scooter zit te wachten op mij. Spring achter op "zij hij" ik doe wat hij zegt en spring achter op. Het is nu 8.20 we hebben nog 10 minuten schreeuwde ik in zijn hoor. Zo mag dat nog harder "lachte hij" ja hoor en ik schreeuwde nog harder in zij oor. Wil je dat ik oor aids krijg ofzo "zij hij nep boos"
Op school aangekomen
Zie ik aya naar me toe lopen. En gaf me een strake knuffel. Heey bitch ' schreeuwede aya" tegen mij. En ik schreeuwde terug. Tot souf naar ons toe loop. Ik wist niet dat we in dierentuin waren "zei souf lachend"
Dankje wel 'zij ik" trinnnggg!!! Shit waar hebben we les hoorde we aya zeggen. We hebben meneer strontvlieg. Hahahah wat is dat voor een naam "lachte souf"In de klas lokaal
Heeyyy allemaal!!! "Schreeuwde de meester' wie is deze knappert hoorde we meester zeggen. Meester u heeft het zowizo over mij 'schreeuwde ik" nee dounia ik heb het over de nieuwe leerling 'zei de meester" ik ben soufiane 'zei hij" tot iemand klopt op de deur. Ja kom binnen zij de meester. Ja Hallo wij zoeken dounia.
Ja dounia ga even mee "zei meester" ik sta op en loop met de twee mannen mee. We komen in een kamer. En ze beginnen te zeggen je moet uit kijken voor yassin el* en yasmina el* zij een van die mannen. Ik begon vragen te stellen. Wie zijn dat en wat willen ze van mij. Let gewoon op dounia "schreeuwde een van die mannen"
En ze lopen weg. Ik besef nu pas dat we de hele school tijd zijn gaan praten over die yassin el* en yasmina el* ik loop naar buiten en zie aya en souf samen in stilte te wachten op mij Tot ik rustig naar ze toe loop en spring op Aya. Je liet ons schrikken 'zei ze"
En we lopen terug naar huis. Ik belde aan en zie me broer open doen. Ik loop naar me kamer en hoor iemand me naam schreeuwen; douniaaaa!!!! Kom naar beneden we moeten wat vertellen. Ik ren naar beneden en zie me hele familie beneden zitten.Ik hoor me broer zeggen ga zitten. Ik doe wat hij zegt en ik zit op de keuken stoel we gaan op wereld reis "zei me moeder. Neeeee dat duurt heel lang "schreeuwde ik" Waneer gaan jullie 'vroeg ik met tranen in me ogen" morgen om 6:00 iedereen gaat weg dus ik besloot om te gaan slapen ik doe me pyjama aan en stap in me bed.Deze deel is extra lang. Ik had opeens veel inspiratie😛. Het heeft 1322 woorden
Groetjes imane😘
JE LEEST
soufiane & dounia
RomanceHet gaat over meisje dounia ze is 17 jaar ze heeft nooit liefde herkend maar dat gaat veranderen als een jongen in haar leven komt (lees het!!!!❤)