Souji ''B-Ben ''diyerek kekelemeye başladı.
Narumi kıkırdadı.
''Kedi kulakları çok yakışmış.''dedi Narumi.
''Ne-Neden buradasınız ?''diyerek kafasını kaşıdı Souji.Utanmış gibi görünüyordu.Onun utandığını hiç görmediğim için garip bir durumdu.
''Biraz alışveriş yaptıktan sonra herkes biraz kafa dağıtmak ve dinlenmek için bir kafede oturmayı ister öyle değil mi ?''
Kıkırdayarak bana baktı.
''Ve dediğine göre yarın Shima için önemli bir günmüş.O yüzden alışverişe çıkmıştık yani.''dedi Narumi.
Bunu dediği an gözlerimi koca koca açarak ona baktım.Souji ise daha da kızarmıştı.Eliyle ağzını kapadı.
''Lanet olsun.Ben beni böyle görmeni,beni böyle görmenizi istemezdim.''
''Ee neden öylece dikeliyoruz ?Bize masamızı göstermeyecek misin Souji ?''dedi Narumi.
Souji güç bela haraket ederek bizi merdivenlerden yukarı çıkardı ve kalan son boş masaya oturduk.Souji bize menülerimizi getirdi.Ve sipariş almak için başka masalardan birine gitti.
''İşte böyle birşeyi beklemezdim.Günün süprizi''dedi Narumi.
''Çok şaşırdım...''dedim.Diyebildiğim sadece bu idi.
''Sence nasıl görünüyor ?Yani onu kedi kulaklarıyla gördün.İçinde garip veya sıradışı bir his oldu mu ?''
''Ben bilemiyorum...''
''Benim yanımda utanmamalısın ama.Biz arkadaş değil miyiz ?''
Gülümsedi.
''Tamam düşündüğüm oldukça kawaii olduğuydu.Kafamda yankılanıp duran tek ses ''Kya kawaii Souji'' oldu''
Gülümsemesi sırıtışa döndü.
''Onu farkettim.Bir an için etrafta moe moe diye dolanabileceğini bile düşündüm inan ki.''
Kahkaha attım.
''Ben öyle birşey yapmam.''
''Biliyorum.Ama düşününce yapsan ne kadar komik olurdun.''
Gülümsedi.
Menüme baktım.Bir milkshake almakta karar kıldım.Souji.'ye elimi kaldığımda hemen geldi.
''Ne alırsınız ?'' derken suratımıza bakmıyordu.İşinden utanmış mıydı ?
''A-Ah ben bir milshake''dedim.
''Bana da bir latte lütfen.''dedi Narumi.
Souji menüleri alıp hiçbirşey demeden uzaklaştı.
''Utanıyor ha...''dedim.
''Eminim onu bu şekilde görmeni istemezdi.''
''O cidden tatlı görünüyor.''
Kıkırdadım.
''Sen gerçekten aşıksın.''
Gülümsedi.
Doğru ben Souji'ye aşıktım.Ama benim aşkım bir başkasının kalbini kırıyordu.Bu kişi Ryuzaki san'ın ta kendisiydi.Aşk acıdır derken haklılarmış demek.Birinin mutluluğu ötekinin kederi.
İç çektim.
Narumi gözlerini kıstı.
''Herşey yolunda değil mi ?Neler oluyor ?''dedi.