Oooof şimdi ne yapmalıyım ?Acaba arayıp randevuyu iptal edelim mi desem ?Ama öyle dersem..hemde itiraf ettikten sonra doğru olmayacak gibi geliyor.Hem o kadar hazırlık yaptım.
İç çektim.
Telefonumu çıkarıp Narumi'yi aradım.Üçüncü çalışta açtı.
''Selam.Napıyorsun ?''dedim.
''Yoru'ylayım.Takılıyoruz öyle işte.Sen naptın ?Souji 'yi kastediyorum.''
Kıkırdadı.
''Onun için aradım bende.Sence gitmelimiyim ?''
''Şaka mı yapıyorsun ?!Elbette ki gideceksin !''
Aman Tanrım çok sinirlendi !
''Shima..dün olanları unut.Bunlar takınılmayacak kadar saçma noktalar.''
''Bilmiyorum Narumi.Neyse sizide rahatsız ettim.Kusura bakma.''
''Saçmalama aptal.Sen benim için çok değerlisin yani her ihtiyacın olduğunda yanında olacağım.'''
''Eeh teşekkür ederim.Gidiyorum öyleyse..''
''Git tabi ve beni gelişmelerden haberdar et.''
''Tamam.Görüşürüz.''
''Bay.''
Telefonu kapatım bir kenara fırlattım.
Sanırım haklı.Gitmem en doğrusu olur.
----------------------------------------------------------------------------
Akşamüstü odama hızlı hızlı gidip dün aldığım siyah dar kot eteğimi giydim,üstüne de Black Sabbath tişörtümü geçirdim.(Yazar metalci olunca az çok karakterlerde onun tarzında oluyo tabi .s)Saçlarım artık omzuma geliyordu.Dalgaları belirginleştirmek için saç köpüğü sürdüm.Ah zımbalı bilekliğimi de unutmamalı tabi.Hemen bileğime geçirdim.Hafif bir makyaj yapmak için aynanın karşısına geçtim.Eyeliner çekip ,parlatıcımı ve parfümümü sürdüm.Görüntümden memnun kalmıştım.Hazırlanırken vaktin ne kadar çabuk geçtiğini zil çalınca farkına vardım.İç çekerek kapıyı açmaya gittim.
Elimi kapının koluna koydum.Yapabilirim,ona bakabilirim.Hadi ama ne olacaksa olsun artık !
Kapıyı hızla çekerek açtım.Bunun sonucunda Souji'nin tepkisi kaşlarından birini kaldırmak oldu.
''Selam.''dedim gülümsemeye çalışarak.
''Ah evet selam.Ben...geçen gün için özür dilerim.''
''Be-Bende.''
İtiraf !Ah işte şimdi özgüvenimi yitirdim.
''Çıkalım mı ?''
''Dışarı mı ?''
Ne diyorum ben ya ?O da bana sen ne diyosun ya demek istercesine bir bakış attı.
''Evet ?Öyle planlamıştık zaten değil mi ?Boşuna mı bu kadar hazırlandık ?''
En sahtesinden bir kahkaha patlatınca olduğum duruma inanamadım.Biri bana özgüven fırlatsın !
''Çıkalım o zaman !''diyerek dışarı fırladım ve kapıyı kapadım.
Asansöre kadar hiç konuşmadık.Sonra asansör bulunduğumuz kata geldi.Kapı açıldı ve....hadi ama bu gece mahfolmasın en azından !Neden Ryuzaki san ile karşılaşmak zorundayız ki ?
İstem dışı gözlerimi devirdim.
''Yo !''dedi Ryuzaki san.Ona baktığımda gözlerinin kıpkırmızı ve şişmiş olduğunu farkettim.Benim yüzümden miydi ?