Another dress?! Seriously?! Don't you think I've worn enough dresses already?!
Me: *puts on a black dress* *runs around* I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS!I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS! I LOVE CHEERIOS!