Lee Taena ’ s
Aku seorang pelajar yang hot di Daesang Highschool .Harus aku cakap , setiap hari mesti beribu ribu bunga diletakkan dalam loker aku . Malah ,ada yang rajin dan baik hati ,mereka turut menghias loker aku dengan bunga bungaan dan tulis tulisan membina yang di tujukan pada aku . Hati aku berbunga bunga dan rasa nak menangis pun ada , tapi hati aku keras .
“ bunga purple pulak harini , semalam pink . Hahaha ” Jung Hyerin , kawan baik aku yang sentiasa ada di sisi aku .
Dia yang membantu aku bila aku nak sedekahkan bunga bunga ni pada classmate aku . Daripada terbiar layu , baik aku sedekah je .
“ Aku ada news untuk kau . Sebelum aku warning supaya kau jangan terkinja kinja .Hehehe ”
Kata kata Hyerin buat aku curious nak tau apa news tu .
“ okayy , aku mendengar ni ! ” aku cuba untuk sorokkan keterujaan aku .
Hyerin mendekatkan mukanya pada muka aku . Juling juga aku nanti .
“ Min Yoongi anak Atuk Min dah keluar hospital ... Dia akan start datang sekolah semula harini .Mue he he he ~~~~~ ” perlahan lahan Hyerin menjauhkan semulanya mukanya .
Oh . Tu je ke ? Hehhhh .. Pfft ..Aku rindu beliau gila gila T.T
Aku pandang muka Hyerin dan dia pelik bila tiada reaksi happy or excited or nervous or excitevous dari aku .
“ kau kenapa tan ? Demam ke ? Or kau dah tak sukakan dia lagi ? ” cepat cepat aku menafikan ayat Hyerin yang last tu .
“Aku -- aku --” duh tergagap pulak aku sekarang ni .
“ Jangan cakap kau dah minat lelaki lain ? Siapa ? Sekop ? Woozi ? Hoshi ? Dino ? Or pakcik guard bangla kita tu ? ”
Hishh ! Makin melalut si Hyerin ni .
“ Hyerin ! Aku tak minat orang lain lah ! Yoongi tetap di hati ku yini ” kata aku dengan tenang .
“So ,why so lonely ? Eh sat ,why so relax ? Bukan kau kalau dengar nama Yoongi akan terhisteria dengan sendirinya ke ?” aduh Hyerin ni sejak bila banyak tanya sangat ni ?
“Tadi kau jugak kata jangan excited and terkinja kinja ,dah lupa ?” Hyerin membesarkan mata dan memegang dada .
“ aku lupa la nak ” dia membuat reaksi acah acah terkejut gitu .Why so drama ?
“baik kau tolong aku bagi bunga ni cepat , tak lama lagi class nak start ” aku menghulur bunga bunga yang terlampau banyak tu pada Hyerin .
Dia memandang bunga tu malas .“Boleh je kan bagi masa rehat nanti ? Aku penat laa tan ” tangannya dibengkokkan lemah dan membuat muka macam sotong .
“ Jangan jadi kawan kepada Lee Taena kalau kau malas macamani ” aku mengangkat bunga bunga itu dan berjalan pergi .
“ Elehh merajuk pulak , tunggulah aku ! ” Hyerin mengangkat lebihan bunga itu dan mengejar aku yang dah jauh ke depan .
Harini ,dia akan start sekolah! Aku ....tak boleh nak berlagak tenang lah sekarang !
TBC😀😀😀😀😀
YOU ARE READING
Arrogant Crush ●MYG ●
FanfictionLee Taena ♡ Min Yoongi Bende kau mengarut ni ? ~ minyoongi