2

10 1 0
                                    

Min Yoongi 's

“Suka hati kamulah Min Yoongi , abang malas nak masuk campur hal kamu ! ”

Aku baring di sofa sambil tangan leka menaip chat untuk dihantar pada Kim Seokjin , kawan baik aku .

“ Mari sini aku ambik telefon kau . ”si tua Yoojin  ni merampas telefon dari tangan aku .

“What the hell man ? ” aku memberontak . Nak rampas telefon itu semula , berapa tinggi sangatlah aku ni dibandingkan dengan si galah Yoojin ni .

“ Takde what the hell what the hell eh ! Aku nak kau start motor then pergi sekolah ! Nak jadi apa kau taknak gi sekolah !” Yoojin membebel padaku .

Ni yang lemah ni . Baru saja aku dan Seokjin mahu ponteng sekolah , tapi si Yoojin ni pulak tak bagi . Kalau ada omma dan appa , mungkin seminggu lagi baru aku dibenarkan sekolah semula .Hmm ,aku rindu mereka :'(

“ Yelah yelah , aku pergi sekolah ! ”  aku mengambil kunci motor dan start enjin .Tak lama kemudian ,aku pecut .

-----

Lee Taena ’ s

“Bunyi motor tu macam familiar .” Aku menoleh ke arah pintu gate sekolah dan ternampak ...

“MIN YOONGI !! TAENA MIN YOONGI TAENA ! ” Hyerin menjerit tepat ke telinga aku . Dia memang saja nak aku jadi pekak or what ?

“ya ya aku nampak weh .Just , boleh tak jangan over excited .Chill sudah ” eceh ,nampak tak betapa matang dan berkarismanya aku ?

“ Eleh , tahulah hati kau tengah dugeun dugeun sekarang ni ! ” Hyerin  macam tahu tahu je macamana aku sekarang ni . Hehekss of course dugeun dugeun .

“kau nak duduk sini sampai bila , sampai umur 50 ? Eii jom lah masuk kelas ? ” ajak Hyerin . Macam tau tau yang aku nak mengendap Yoongi yang tengah turun motor .

“Tapi Yoongi ? Nanti dia lambat .Kesian baby aii lambat .” aku membuat muka sedih . Terbayang Min Yoongi yang kena marah dengan sir Mark sebab lambat masuk kelas .

“ Biarlah dia . Sape suruh lambat kan ? Lagipun baguslah takyah tengok muka beliau yang seperti kumbang beranak taik itu .” k Hyerin memang savage .Eii sabar jelah .

Hyerin menarik aku masuk ke kelas  . Tak kisah lah kalau Yoongi lambat masuk kelas ,asalkan dia tak lambat masuk ke hati aku . 💕

Arrogant Crush ●MYG ●Where stories live. Discover now