Bangun pagi gosok gigi ,
Siap sedia gi sekolaaa,
Ayuh cepat jangan lambat,
Nanti kena denda .Aduh author tak ingt selebihnyaa lelain ak reka sndri, hahahahah .
Sedap2 BoRa masih dibuai mimpi, Yerin mengambil kesempatan untuk mandi luu. Kalau tunggu BoRa ni siap memang lambat hahahah
Kalau nak bangun tdor pun mcm syalll berat nak mampus yerin tarik tangan dia, tak sedar langsung, mcm mnalah mak dia kejut dia ni...
Agak²nyaa hari2 siram air, bapak ksian. Sobsobsobb anda setiap hari. Jkjkjk
↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔
Dan ye, lepas ak mandi dan bersiap ,pompuan tu masih tak sedar lagi ,ak dah bilang pompuan yini kena siram biar kasi mata tu membesar dengan cara gua yini.
Memandangkan ak ni baik orangnya so kita kejut dia slow² .
" BoRa oh BoRa bangun kita nk gi sekola nih " kataku dengan nada perlahan
*bora tgh mengeliat dan cuba membuka mata *
" emmmm~~ skang dah pukul bape? " kata BoRa dengan lemah longlai
" skang dah pukul 7:20 syg, bangunlah cepat kang terlambat "
" kau dah siap asal tak kejut aku , kau nak tnggalkan ak ke ape? "
" ak ingtkan kau ni susah nak bangun, so ak siap laa dlu ,cepatlah siap ak nak siapkan sarapan ni haaa " kata yerin dengan ingin beredar.
↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔
Semasa ak turun tangga, benda yang pertama yang ak nampak ialah appa aku. Dan dia juga ade belikan sarapan tuk ak dan BoRa.
Hahaha kalau bangun lambat mcm ni ak tak rasa nak siapkan sarapan sedap2 ,just masak ramen jelah en.
Ak menegur appaku yang berada di meja makan itu yang sedang membaca surat khabar.
" morning appa, wahhh ap beli ehhh? Sedapnya ade french toast, nasi lemak wahh " kata aku dengan berasa happy.
"haii syg morning, makanlahh appa thu kamu memang lambat, sebab tu appa belikan. " appa memberikan makanan itu kepada ak dengan senyuman muahaha
" appa² bila omma nak balik? Rndulah " kata yerin dengan sedihnya
" ntahlah omma kamu kate lusa dia balik lah " jawab appa ngn tak pasti
Akhirnya si lambat tu pun sudah turun dan ke meja makan hahahah ape lagi mesti nak menyampuk lah tuh
" hye BoRa morning "
"morning uncle "
" meh makan, uncle dah sediakan breakfast tuk kamu berdua, makanlah cepat nnti lambat korg ke skola "
" yerin ,appa nak gerak dahulu, bora tgok2 kan dia " kata appa yg mahu beredar tanpa sempat bora menjamah dlu .
Tinggal kami berdua di meja makan, sekarang ni ikutkan ak appa dan omma je tnggal skrg, unnie ak gi sambung bljaar kat Malaysia. Nnti author akan munculkan dia.
Selepas kami kekenyangan, kami pun bergerak ke sekola. Semasa ak mengunci pintu BoRa menanyakan soalan kepada aku. Aku pun berasa nervous ape yg di soalkn. Aku boleh agak ape yg dia cakap :)
"babe, " bora menegurkan sambil bermain
Hp." apa dia?, aduh ssh betullah mangga ni ishhhh " jawab yerin dengan geram.
" lately ni, asal kau tak rapat sgt ngn sindy korang ga~~~~ " soal bora tak nyempat mnghbiskan soalannya.
Kringg~~~~ *kunci jatuh
" aaah! "
" haa ape dia boraa? Kau cakap ap tdi? "
" ak tnye lately asal kau dh x rapat ngn sindy? Ngn kitorg pun. Kau gi mana tiap kali rehat, pastu masuk kelas lambat. Ko bwat ape? " soal bora dengan ingin tahu.
" takdelahh, ak selalu g library pastu ak lepak ngn kawan aku dia senior kat sekola nih " kata ak acuh x acuh
" ka ka kawan? Senior? Kau tak tunjuk kat kitorg pun. Spe nama dia? Aku kenal tak? " tanya bora dengan beriye nya.
" alah dia nerd so tak yahla nak tnjk. Nama dia Minjae haaa minjae " tipuku.
"dahla jom kang lambat "Bora : budak ni ade something ke ?
↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔↔
- sorry kalau chap ni boring 🤐😂-
YOU ARE READING
STALKER BERJAYA || KTH 💕
FanfictionMengisahkan seorang budak perempuan yang dah lama pendam perasaannya terhadap kim taehyungg selama 3tahun, dan selama ini juga dia tertanya-tanya apekah taehyung juga ada menyimpan perasaan terhadapnya? sila klik " Read " nak tahu sepenuhnya 💛 . ...