P A R T 2 7

12 4 0
                                    

Dan selepas itu ak terus sergah masuk ke dlm bilik joy untuk berterus terang ngn ape yg terjadi .

Ppangg!!!! * v membuka pintu dgn kasar.

" hahahahah nice joyy!! , jujurnya kau cakp sampai ak tersedak dgr ngn ape kau cakap dekat jantan ni  !

Huhhh jujur lah lagi ape kau nak cakapkan? Sampai situ je ke? " kata taehyung dengan cuba mengawal perasaannya

" tae, Cane u leh ada kat sini? Mne makwe spare part awak? Mati ke? " tanya Joy

Ppap! * tae lempang pipi Joy

" ak tak tahulah kau ni jijik rupanyaa !

Aku dah explain banyak kali kat kau, kau still anggap dia tu makwe aku! 

Kalau ak thu kau perangai mcm ni, dah lama ak amk dia jadi makwe aku lah. Dia lebih baik drpada kau pompuan!!!!! " marah taehyung

" dah tu asal kau nak aku jugak? Pergi lah kat dia . Kau yg bodoh sanggup gadaikan harta kau kat aku. Kau percayakan aku even ramai kata ak ade scandal lain...

Selama kita bercouple ni, jjrnya ak memang tak cinta kan kau pun, btw kau kan lebih fokus makwe kau tu drpda aku, so lagi senang ak nak jmpa dgn namjachingu ak ni .

Btw tak payah berlakon lagi, kan hahahah so kau boleh berambus skrg ?" kata Joy dengan sinisnya.

" hahaha ye aku memang bodoh sebab percayakan kau, dan ye memang ak sangat2 tak sangka perangai kau mcm ni.

Kau ni perempuan yg lebih kotor mcm ak sangkakan

Takpelah Joy, ni kau nak kan. Hahahaa kau tengoklahh ape yg ak akan buat nnti kat kau ngn Jantan kesayangan kau ni .

And yaaa,  lagipun ak dah thu hal korang berdua, sejak kita dah jarang jmpaa.

macam mana dengan lakonan aku? Nice x? Ak dah ckup sakit sejak jungkook dah bagi thu ak kesemuanya. Tapi skrg x......

Ak tak perlu explain panjang2 pasal korg berdua ni, ak thu segalanya. Ak biarkan korang mcm ni sebab ak nak tgok sampai bila Betina ni (joy) nak jadi fake depan aku. " balas taehyung dengan pedas.

Oh ya Joy,kalau kau nak thu, satu sekola dah thu ape yg kau buat skrg ni termasuk mak ayah kau. Nak thu ape ? See u at school baby. " kata taehyung lagi dengan menunjuk video live instagram dia dekat joy dan laki tersebut.

" ramai kan deorg tgok skrg so pandai2 lah kau nak hadap deorg bye2 " tindakan taehyung ke atas joy memang kejam dikatakan.

" taehyung!  Better you ttp pone or i pecahkan fone u! 

Taehyung!!!  Arghhh !!!!!!!" marah joy

Tak guna! " joy

End Flashback.

Selepas taehyung menceritakan segalanya. Yerin amat terkejut dengan perbuatan taehyung. Sangat memalukan dan kejam. Yerin terdiam seketika.

Taehyung juga berterus terang mengenai persahabatan antara dia dengan yerin. Taehyung tak dapat nak terima yerin buat masa skrg ni. Dia masih trauma akan perbuatan Joy .

Selepas Yerin terdiam seketika, satu pertanyaan yg ingin di tanyakan kepada taehyung.

" apa yang terjadi selepas itu? " tanya yerin.

" ak dgr dia pindah kat australia, sebab dia dah malu atas perbuatan kotor dia tu, kawan2 dia kena bash teruk sampai panggil mak bapak hahahah tapi skrg dorg dah damai mcm tu jelah. " jawab taehyung dengan jelas.

Yerin berasa sedikit takut ntuk berkawan dengan taehyung atas tindakan dia buat. Dalam diam taehyung dah thu segalanya. Dan dlm diam jugak taehyung sudah ada rancangan nak kenakan si Joy itu. " Stalker Berjaya " .

" yerin, aku nak kau jadi fake yeojachingu aku, ak taknak doerg kacau aku lagi, n ak dgr joy akan balik ke sini so kau kena kuatkan diri kau bila berhadapan ngn dia . Kau sudi tak ? " offer taehyung kepada yerin.

" aaa saya takleh jawab sekarang, bagi saya masa tuk fkr k? " jawab yerin ringkas.

S K I P

Setelah kepenatan bermain di futsal, mereka mengambil keputusan untuk berehat .

" arghhh " ngeluh jhope lalu mengambil botol airnya begitu juga dgn lelain.

Setelah mereka menghilangkan kepenatan, jimin memulakan perbualan antara mereka yg lelain turut mendengar.

" weh korang, kau rasa ngn siapa taehyung jmpa haaa? Ttbe je dia rahsiakan drpda kite semua . " tanya jimin.

" dk weh ,mmmmm" jawab jin

" ntah, tanta perempuan x sbb tu dia tak nak bagi thu. " kata jhope

" ak rse dia jmpa kawan joy lah" kata suga ngn yakin

" ehh bukan ke dia tak de pape lagi ke ngn joy? Kau tk ingt kes 3 tahun lepas? " kata jimin yg ingin semua mengingatinya.

" ak tak rasa lah dia jmpa kawan joy tu " kata jungkook setelah lama berdiam. Dia tahu ngn sape taehyung berjmpa ,better dia merahsiakan drpda lelain.

" abis tu sape?, cer kau cakap kat aku? " tanya jimin lagi

" mne lah ak thu ,ak teka je...... Jom lah balik dah nak malam lah ni " jawab jungkook dan menyuruh lelain pulang sebelum malam menjelang tiba.

STALKER BERJAYA || KTH 💕Where stories live. Discover now