In de gevangenis

40 5 1
                                    

Er pakte een man mij en zij WAAROM STIL JE DIT JE KAN GEWOON CELSTRAF VAN 10 JAAR KRIJGEN ik schrok alles flitste voorbij chaima zij FUCK YOU BITCH en reende weg ik dacht wtf  de man zij  ik ga je  een paar vragen stellen hij nam me mee we liepen langs een magazijn en nog een en nog en toen waren we in een donkere kamer een. Winkel medewerker was er ook en ze vroegen was je met nog iemand ik dacht zal ik haar verraden maar toen dacht ik ik ben geen snichts en zij ik heb het helemaal alleen gedaan hij zij weet je wel hoeveel het die parfum kost nee bijna vierhonderd euro ik schrok en zij krijg ik een erge straf hij zij uhm wat denk je ik zij fluisterend nee hij zij JE HEBT EEN HEEL GROTE PROBLEEM ik schrok me dood ik dacht nee en hij belde zijn vrienden van de politie er kwamen heel veel politie wagens en ik was doods bang en we reden naar de gevangenis ik hoorde me hart in me oren ik zegde Koran heel zachtjes en we waren aangekomen we liepen naar binnen ik was zo bang het was nog heel even en ik viel flauw we waren bij een rechtzaal en de politie zij had je nog iemand bij ik zij ik heb dit allemaal niet zelf gedaan een meisje stopte het in me tas en vroeg of we weg gingen ze schold me uit en rende weg hoe heten het meisje vroegen ze ik zweeg en ze zijden hoe heet het meisje ik zweeg weer en toen zeiden ze of je krijgt 7 jaar celstraf of je zegt wie het gedaan heeft ik zei OKE HET WAS ik twijfelde en ik zei niet dat het chaima was maar siham men aardsvijand ze zeiden je mag gaan ik kwam met tranen buiten en ik wou vluchten ik reed langs Zayn zijn huis en ging naar binnen ik ging naast hem zitten en huilde ze borstkas voelde heel goed en sterk ik lag maar te huilen en hij vroeg of we gingen vluchten hij vroeg hoeveel geld hem je ik zij ik heb op me credit-card $100000 euro dan kunnen we een vliegtuig nemen naar marrakech ik zei isgoed en we boekten 2 tickets onze vlucht was morgen ik zei tot morgen en ging weg ik reed naar huis en pakte al me spullen in me make-up en me schoenen enzovoort alles wat ik nodig had had ik bij het was heel vroeg ik ging heel zachtjes naar beneden en ging weg ik reed naar zijn huis en zij kom hij zij we moeten pas over een halfuur vertrekken ik zij nee we gaan alvast we reden naar Rotterdam/Schiphol we waren aangekomen en waren langs de douane we mochten instappen en je raad nooit wie ik daar zag ik zag de directeur ik deed net alsof ik hem niet kende en zitten tot iemand zij...

Wat vinden jullie er tot nu van zet in de reacties.💖

Voor dat ik jou ontmoetenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu