Păcat, frățioare!

461 41 2
                                    

*din perspectiva lui Leonard *

Fraiera...acum nu va mai avea posibilitatea de a îi salva pe Mami și pe Tati. Ca să fie toată treaba bună...

* din perspectiva lui Sally *

M-am trezit. Eram legată de mâini și de picioare. Cum mi-am deschis ochii, un aparat a pornit și s-a apropiat de mine. Mă ținea de cap în așa fel încât nu puteam să îmi închid ochii. Leonard a intrat le ușă, în spate avându-i pe Mami și pe Tati legați de mâini și de picioare, cărați de niște mașinării imense.

[ eu ] - Tati! Mami!

[ mama&tata ] - Sally!

[ Leo ] - Stați liniștiți, nu o s-o rănesc pe ea...ci pe voi!

[ eu ] - Nu!

Am urlat cât de tare am putut. Să îl rănească cineva pe Tati?! Nu e posibil așa ceva!

[ lumina ] - Să vezi că este.

[ eu ] - Wow, citești gânduri, spun eu printre lacrimi.

[ Leo ] - Am să îi torturez până o să moară aici, de față cu tine.

[ eu ] - Ok.

Nu trebuia să îmi arăt slăbiciunile. Trebuia să fiu tare și, înainte de a-i ucide,  să găsesc un plan de evadare ca apoi să mă lupt cu Leonard ca să îi salvez. Am încercat să mă mișc. Eram legată cu o frânghie destul de groasă. Am tras un pic mai tare. Upsi, Leonard! Poate înveți și tu să legi mai ca lumea. Am văzut că nu eram strânsă bine nici la mâini, nici la picioare. Am așteptat. Nici un minut nu a trecut și Leonard a început să îi tortureze pe Mami și pe Tati. Prinzând un moment în care acesta nu se uită, mă smulg cu toată forța și sar la el. A fost un adevărat meci de box. La propriu. La un moment dat l-am lovit în mâna în care ținea cuțitul. Și, cum era de așteptat, l-a scăpat pe jos. L-am luat cu viteză și am tăiat legăturile lui Mami și lui Tati.

[ eu ] - Fugiți!

[ mama&tata ] - Nu fără tine! Atunci l-am înjunghiat pe Leonard. Până aici i-a fost!

Ca să nu dăm de bănuit, am sunat la poliție spunând că ne-am găsit ruda aici, înjunghiat. Am aruncat cuțitul și ne-am curățat repede hainele, pentru a nu da de bănuit. Mami și Tati erau acum în siguranță! Încercarea lui Leonard de a se răzbuna a eșuat. Păcat, frățioare!

THE VERY END!

Vă mulțumesc din suflet pentru voturi, lecturi și comentarii! Dacă într-adevăr v-a plăcut, spuneți-mi, în secțiunea comentariilor dacă ați vrea un al doilea sezon! La 15 voturi la acest capitol îl încep! Dacă aveți lucruri urâte de spus țineți-le pentru dumneavoastră, eu oricum nu le voi lua în considerare, atât timp cât sunt atâtea persoane care îmi citesc și îmi votează cartea. Dacă totuși vă place cartea dar este un anumit capitol/detaliu ce nu vă place îmi puteți comunica. Dacă nu ați înțeles ceva din carte, mă puteți întreba în secțiunea de comentarii. Din nou, vă mulțumesc pentru voturi, lecturi și comentarii! Voi m-ați ajutat să ajung până aici! Sunteți cei mai tari! Vă iubesc pe toți!

Sally's Life (!! necorectată !!)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum